صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیمئونه: هر یک از دو تیم شانس پیروزی داشتند
سیمئونه: هر یک از دو تیم شانس پیروزی داشتند

سیمئونه: هر یک از دو تیم شانس پیروزی داشتند

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است رئال بتیس و تیمش می‌توانستند پیروز دیدار یک‌شنبه شب شوند.

دیگو سیمئونه

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ سی و چهارم لالیگا برابر رئال بتیس متوقف شد و به تساوی بدون گل دست یافت. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: بازی نزدیکی بود. هر یک از دو تیم شانس پیروزی داشتند. ما نتوانستیم از فرصت‌هایمان بهره ببریم و به همین خاطر بازی بدون گل پایان یافت. پیش از این با چنین روشی بازی کرده بودیم و عملکرد موفقی داشتیم. پنج‌شنبه نیز می‌توانیم با همین روش برابر آرسنال بازی کنیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه‌ اظهار کرد: رئال بتیس در این فصل در شرایط خوبی قرار داشت. این تیم در دفاع خوب عمل کرده است و بازیکنانش در میانه میدان به خوبی بازی می‌کنند. ما در ترکیب بازی دیشب فرناندو تورس و آنخل کورئا را در اختیار داشتیم که می‌توانستند بهتر بازی کنند. این شرایط برای ویتولو و سائول نیگس نیز حاکم بود. بتیس توانست دروازه‌مان را تهدید کند اما عملکرد خوب یان اوبلاک اجازه گلزنی به آنها نداد.

سرمربی آرژانتینی در مورد وضعیت تیمش برای بازی پنج‌شنبه گفت‌: در شرایط خوبی به دیدار برابر آرسنال خواهیم رسید. ما تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و جواب گرفتیم. باید در ترکیب تیم تغییر ایجاد کرد و از بازیکنان تازه نفس بهره لازم را برد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.