صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / قمری: ۵ مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گیریم

قمری: ۵ مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گیریم

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری کسب ۵ مدال را در بازی‌های آسیایی جاکارتا پیش‌بینی کرد.

خسرو قمری

به گزارش کسب و کار نیوز، خسرو قمری در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت دوچرخه‌سواری برای بازی‌های اسیایی جاکارتا گفت: بازی‌های آسیایی اولویت اصلی ماست و بر این اساس اردوهای داخلی و برون مرزی و شرکت در مسابقه‌ها در برنامه ما است و همچنین ما باید در مسابقه‌هایی شرکت کنیم که بتوانیم برای گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ کسب امتیاز کنیم. از ۱۶ اردیبهشت مسابقه‌های کسب سهمیه در بخش جاده و از ۱۸ خرداد مسابقه‌های کسب سهمیه در بخش پیست آغاز می‌شود. از این رو تمام برنامه‌های ما حول این محور است که هم در جاکارتا موفق باشیم و هم بتوانیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنیم.

قمری در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کند چه تعداد مدال سهم دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه میزبان بازی‌ها اندونزی است و او در نظر دارد که در رده‌بندی مدالی جای خوبی داشته باشد، از این رو برخی از ماده‌ها را در رشته‌های مختلف حذف کرده که دوچرخه‌سواری هم جزو آن است. از طرفی ژاپن هم چون میزبان المپیک ۲۰۲۰ است، سرمایه‌گذاری چند ساله‌ای داشته بنابراین کار، سخت است. با این حال ما با توجه به برنامه‌ریزی چند ساله‌ای که داشتیم پیش‌بینی می‌کنیم دو مدال در رشته کوهستان (یک مدال در بخش مردان، یک مدال در بخش بانوان) کسب کنیم. کسب سه مدال را هم در رشته ‌های پیست و جاده پیش‌بینی کرده‌ایم.

او ادامه داد: البته باید این را هم در نظر بگیریم که بزرگان دوچرخه‌سواری ما چند سالی است که دور شده‌اند و در تیم‌های ملی پوست‌اندازی داشته‌ایم. در مسابقه‌های سخت و سنگین هم تجربه می‌تواند کمک زیادی به ورزشکار کند. از این رو باید ورزشکاران ما در مسابقه‌های داخلی و خارجی کسب تجربه کنند. عمده‌ترین مشکلی که ما داریم مالی است و امیدواریم که حل شود و بتوانیم دوچرخه‌های مورد نیاز خود را بخریم و در اردوها و مسابقه‌های خارجی هم شرکت کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.