صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / وزارت بهداشت در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید معیار سنجشی برای سایر دستگاه‌ها باشد

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت:

وزارت بهداشت در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید معیار سنجشی برای سایر دستگاه‌ها باشد

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری فاز نخست مانور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه گفت: مانور، بخشی از آموزشی است که باید در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن برای همه همکاران و خانواده آنان انجام شود.

وزارت بهداشت

به گزارش کسب و کار نیوز دکتر مصطفی پریدار در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری فاز نخست مانور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ستاد مرکزی وزارت بهداشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اجرای این مانور به‌طور قطع با همکاری‌های بیش از پیش بین‌بخشی و همدلی و همت همه دست اندرکاران به ثمر رسیده است و برای برگزاری فازهای بعدی آن به همدلی و همکاری بیشتر از گذشته نیاز است که جز با ایثار و فداکاری همکاران این امر امکان پذیر نیست.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت با بیان اینکه برگزاری این مانور کاری است که نتایج و ثمره آن به همه همکاران خواهد رسید، اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم فازهای بعدی این مانور را بهتر و با کیفیت‌تر از گذشته برگزار کنیم.

پریدار تصریح کرد: برخی از کارها علیرغم ارزش بالایی که دارند متاسفانه در حوزه اجرایی دستگاه‌ها خیلی دیده نمی شوند و بحث HSE یکی از آن فعالیت‌های اجرایی است که فراموش شده بود در حالی‌که وزارت بهداشت باید معیار سنجشی برای سایر دستگاه‌ها باشد.

وی تاکید کرد: کاری که در قالب مانور انجام می‌شود بخشی از آموزشی است که باید در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن برای همه همکاران و خانواده آنان انجام شود.

پریدار با اشاره به اینکه باید در این مانورها تمرین نقش پردازی هایمان را نهادینه کنیم اضافه کرد: در این مانور توانایی‌هایمان را کنارهم گذاشتیم و نقاط ضعفمان را به همت یکدیگر حذف کردیم که در نهایت سبب هم افزایی و رفع مشکل و بحران خواهد شد.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت گفت: از تمام همکارانی که ما را در برگزاری فاز نخست این مانور همراهی کردند می خواهم در فازهای بعدی نیز به قوت گذشته از توانمندی های آنها بهره لازم و کافی را ببریم.

به گزارش وبدا، در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری فاز نخست مانور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ستاد مرکزی وزارت بهداشت توسط دکتر پریدار- مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت – قدردانی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

۳ کلان برنامه وزارت بهداشت در ۱۴۰۳ / تقویت مراکز درمانی در مناطق کم‌برخوردار

به گزارش کسب و کار نیوز ، دکتر بهرام عین اللهی در نشست هیأت رییسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.