صفحه اصلی / استان ها / البرز / سپاه در حفظ کیان کشور و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن موفق بوده است
سپاه در حفظ کیان کشور و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن موفق بوده است

امام جمعه کرج:

سپاه در حفظ کیان کشور و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن موفق بوده است

امام جمعه کرج به فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اشاره و خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی هستند و روحیه ایثارگری را با شرایط زندگی خود تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه کرج

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ فروردین کرج،  با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: امیدواریم از فرصت‌های این ماه برای رشد مذهبی و فرهنگی بهره ببریم تا زمینه‌ای برای ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند باشد.

حسینی همدانی ماه شعبان را ماه پیامبر اکرم(ص) عنوان و خاطرنشان کرد: انجام فرائض مستحبی چون روزه، دعا، نماز مستحب و ذکر صلوات در این ماه بسیار مورد تاکید است.

 وی به فرارسیدن ولادت امام حسین(ع) و نام‌گذاری این روز به عنوان روز پاسدار اشاره و با بیان این‌که ایشان پاسدار بزرگ عالم هستی بودند اظهار کرد: این روز را به پاسداران تبریک می‌گویم.

امام جمعه کرج ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی دوره‌های پس از انقلاب وفاداری خود را به این انقلاب ثابت کرده‌، مقابله با گروهک‌های تروریستی و فتنه‌های داخلی، بحث خودکفایی و اقدام در زمان محدودیت‌های مالی از جمله این مسائل است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به تلاش استکبار برای مخدوش کردن چهره سپاه پاسداران اشاره و اعلام کرد: این تلاش‌ها نشان می‌دهد که سپاه توانسته ضمن حفاظت از کیان جمهوری اسلامی، نقشه‌های خبیثانه دشمنان در منطقه را از بین ببرد.

وی در ادامه به فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی هستند و روحیه ایثارگری را با شرایط زندگی خود تبلیغ می‌کنند.

حسینی همدانی افزود: خانواده جانبازان و ایثارگران هنوز هم در حال جهاد هستند، بنابراین باید به دیدار آنها برویم تا از این دستاوردها نگهداری شود.

امام جمعه کرج ولادت امام سجاد(ع) را نیز یادآور شد و گفت: القاب امام چهارم شیعیان می‌تواند شناخت مناسبی از ایشان را به ما بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه خطبه‌های امروز در خصوص مسائل منطقه نیز صحبت کرد و افزود: آمریکا دائم در حال تهدید و جنگ‌افروزی در منطقه است، رئیس جمهور این کشور تلاش دارد ایران اسلامی را از بین ببرد و از گزینه نظامی حرف می‌زنند.

وی ادامه داد: آنها اسارت و اشک ریختن ذلیلانه و التماس‌های سخیفانه سربازان خود را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.