صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / برای حمایت از مردم فلسطین به شورای امنیت متوسل خواهیم شد
برای حمایت از مردم فلسطین به شورای امنیت متوسل خواهیم شد

ابوردینه:

برای حمایت از مردم فلسطین به شورای امنیت متوسل خواهیم شد

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطینی شامگاه جمعه در واکنش به خشونت ها در غزه، گفت: برای جلب حمایت های جهانی از مردم فلسطین بار دیگر به شورای امنیت متوسل خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، ‘نبیل ابوردینه' افزود: تلاش های سیاسی فلسطین در برابر تداوم تجاوز اشغالگران علیه حقوق مردم فلسطین، کشتار مردم غزه، اقدامات رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس، به آتش کشیدن اماکن دینی و شعارهای تبعیض نژادی در مرحله بعد بر درخواست از جامعه جهانی برای حمایت از مردم فلسطین متمرکز خواهد بود.
وی اضافه کرد: جامعه جهانی باید در برابر نقض مکرر قوانین بین المللی و حقوق بشری از سوی رژیم صهیونیستی و توقف تجاوز این رژیم علیه مردم ما اقدام کند.
سخنگوی محمود عباس تاکید کرد: اقدامات اسرائیل تنها تهدیدی برای مردم فلسطین نیست بلکه تهدیدی برای حقوق بین الملل به شمار می آید که از سوی این رژیم همه روزه نقض می شود.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: امروز جمعه در چهارمین هفته از تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی چهار فلسطینی شهید و ۶۴۵ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرکنندگان فلسطینی را با گلوله و گاز اشک آور مورد حمله قرار داده اند.
تاکنون ده ها فلسطینی در اعتراضات غزه شهید و بیش از سه هزار تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز، مردم فلسطین در غزه از روز ۳۰ مارس (جمعه ۱۰ فرودین) مصادف با سالگرد «روز زمین» راهپیمایی موسم به «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در منطقه مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
فلسطینیان از سال ۱۹۷۶ تاکنون روز ۳۰ مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.
رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال ۱۹۷۶ هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.
شبک**۹۳۶۵**۳۴۰۴

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.