صفحه اصلی / استان ها / زنجان / امام جمعه زنجان:سپاه در دفاع از انقلاب، خوب درخشیده است
امام جمعه زنجان:سپاه در دفاع از انقلاب، خوب درخشیده است

امام جمعه زنجان:سپاه در دفاع از انقلاب، خوب درخشیده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سپاه پاسدران در طول ۴۰ سال در دفاع از انقلاب اسلامی، خوب درخشیده است.

امام جمعه زنجان

به گرارش ایسنا، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: مناسبت‌هایی که پیش رو داریم بسیار مهم است، سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) است که به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

وی افزود: سپاه پاسدران در طول ۴۰ سال همواره خوب و مقتدر در راستای دفاع از انقلاب اسلامی درخشیده است، ۴ شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که به نام روز جانباز نام‌گذاری شده است و الگویی مهم در پشتیبانی از ولایت محسوب می‌شوند.

خاتمی تصریح کرد: پنجم شعبان ولادت باسعادت امام سجاد (ع) است؛ در ۲ اردیبهشت سال ۵۹ اعلام انقلاب فرهنگی توسط امام خمینی (ره) است که با محوریت گزینش اساتیدی که در تراز جمهوری اسلامی بودند صورت گرفت و خروجی آن خدمت به کشور بود.

وی گفت: ۵ اردیبهشت سال ۵۹ یکی از روزهای ماندگار در کشور است؛ پس از پیروزی انقلاب، توطئه‌های دشمنان انقلاب، به خصوص آمریکایی‌ها در جهت شکست انقلاب برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کردند، دانشحویان خط انقلاب سفارتخانه آمریکا را کشف کردند و این عمل از سوی امام راحل انقلابی بزرگ معرفی شد، در نتیجه آمریکایی‌ها در ۵ اردیبهشت‌ماه سال ۵۹ با اعزام نیروهای نظامی خود برای آزادی جاسوزان در بند، گرفتار طوفان شن در صحرای طبس شدند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: انسان ولایت‌مدار کسی است که خود را در خدمت کلیات نظام و ولایت‌فقیه بداند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.