صفحه اصلی / استان ها / همدان / کشف بیش از ۶ هزار کیلو انواع موادمخدر در همدان

کشف بیش از ۶ هزار کیلو انواع موادمخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 6هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبرداد و گفت: کشف مواد مخدر در استان 25 درصد افزایش یافته است.

مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ هادی قزوینه ای امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، تصریح کرد: بیشترین کشفیات در حوزه تریاک بوده و هروئین با ۱۱۶درصد رشد کشف، بیشترین میزان رشد کشف مواد مخدر را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به انجام ۹هزار و ۸۷۱عملیات، خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته ۳۵ عملیات فراستانی نیز انجام شده است.

قزوینه ای از کشف بیش از ۲۰میلیون قرص غیر مجاز در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۲۱ قبضه سلاح جنگی کشف شده است.

وی با اشاره به انهدام ۸۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۵ معتاد شناسایی و برای ساماندهی تحویل بهزیستی شد.

وی از دستگیری ۸ هزار و ۴۰۶ خرده فروش در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۳۸ مورد از مناطق آلوده در استان نیز پاکسازی شدند که ۶۳ مورد از این مناطق در محیط پیرامون مراکز آموزشی بودند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد دستگیر شده ۱۷۶نفر خانم و ۱۰هزار ۲۱۶نفر نیز آقا بودند.

وی با اشاره به شناسایی ۷۰مخروبه و زمین بلاتکلیف در استان گفت: ۶۳ مورد از این اماکن نیز ساماندهی شدند.

کشف ۵۶۴ کیلو مواد مخدر در سال جاری

قزوینه ای از کشف ۵۶۴کیلو و ۳۳۰گرم مواد مخدر در یک ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: کشف مواد مخدر۷۱درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی یادآور شد: در فروردین ماه امسال یک محموله ۱۸۰کیلویی حشیش در شهرستان فامنین کشف شده و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر با ۱۲نفر نیز دستگیر شدند.

وی از متلاشی شدن ۷باند وانجام ۵۹ طرح پاکسازی در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: ۴۱۳ نفر معتاد و ۳۷۲خرده فروش در سال جاری دستگیر شده است.

وی در پایان گفت: در سال آینده سه رویداد گردشگری مهم برگزار خواهد شد که برنامه های عملیاتی برای ایجاد امنیت در طول این مدت تدوین خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.