صفحه اصلی / استان ها / کرمان / پایان خام فروشی فروکروم در کشور با افتتاح کارخانه در رفسنجان
پایان خام فروشی فروکروم در کشور با افتتاح کارخانه در رفسنجان

پایان خام فروشی فروکروم در کشور با افتتاح کارخانه در رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح فاز اول کارخانه فروکروم در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: با افتتاح این کارخانه با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسئله خام فروشی در کشور به پایان خواهد رسید.

کروم سخت

به گزارش کسب و کار، “احمد انارکی محمدی” صبح امروز ۳۰ فروردین ماه نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به مشکل کم آبی در کشور و به ویژه استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که ۱۱۵ درصد آبهای تجزیه پذیر کشور را در گذشته نابود کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد مصرف آب کشور در بخش کشاروزی مصرف می شود اظهار کرد: باید فکر اساسی پیرامون مصرف صحیح آب در کشور و استان کرمان را کنیم زیرا در این راستا امیدی به دولت نداریم و هم اکنون در حال جزیره ای عمل کردن در کشور در این حوزه هستیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شهرستان رفسنجان با اشاره به از بین رفتن محصولات پسته شهرستان رفسنجان طی سه سال گذشته اظهار کرد: باید فکر اساسی در حوزه ورشکستگی کشاورزان این منطقه کنیم زیرا ادامه این روند سبب بروز آسیب های بسیاری در آینده خواهد شد.

انارکی محمدی با اشاره به افتتاح فاز اول کارخانه فروکروم در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: با افتتاح این کارخانه با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسئله خام فروشی در کشور به پایان خواهد رسید.

 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.