صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ساری: تفکر ناپولی پیروزی در هر دیداری است
ساری: تفکر ناپولی پیروزی در هر دیداری است

ساری: تفکر ناپولی پیروزی در هر دیداری است

سرمربی ناپولی از پیروزی برابر اودینزه در رقابت های سری A راضی و خوشحال است. او تاکید کرد که ناپولی در تورین به دنبال شکست دادن یوونتوس است.

مائوریسیو ساری

به گزارش کسب و کار و به نقل از پریمو اسپورت، ناپولی در هفته سی و سوم رقابت های سری A از اودینزه پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی برسد.

ناپولی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با توجه به توقف یوونتوس برابر کروتونه اختلاف خود را با صدر جدول رده بندی به ۴ امتیاز کاهش داد.

ساری سرمربی ناپولی در نشست خبری بعد از بازی گفت: انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم اما در دقایق پایانی نیمه نخست کمی به مشکل خوردیم. با وجود آنکه نیرو و انرژی زیادی در این دیدار از دست دادیم اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

او درباره دیدار برابر یوونتوس گفت: در هر دیداری تفکر ما پیروزی است. می‌دانم که کار سختی برابر یوونتوس داریم اما نهایت تلاش خود را می کنیم که به پیروزی برسیم. یوونتوس تیم قوی است و بدون شک بازی کردن در خانه این تیم سخت خواهد بود اما در هر شرایطی به دنبال پیروزی هستیم. بازی در تورینو برابر یوونتوس مثل بازی کردن در منچستر و پاریس است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.