صفحه اصلی / استان ها / کرمان / دولت پایش را از روی ترمز ماشین توسعه کشور بردارد

نماینده مردم شبستر:

دولت پایش را از روی ترمز ماشین توسعه کشور بردارد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دولت می خواهم که ماشین توسعه در حال حرکت است اگر بنزین در باک آن نمی ریزید حداقل پایتان را از روی ترمز آن بردارید تا راحت تر حرکت کند.

به گزارش کسب و کار ، “معصومه آقاپور” صبح امروز ۳۰ فروردین‌ماه در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی اظهار کرد: بخش خصوصی کشور در شرایط بسیار سخت و مارپیچ اقتصادی قرار دارد.

وی خطاب به فعالان بخش خصوصی گفت: سه قوا در شرایط خاص زحمت خود را می کشند و باید بخش خصوصی نیز بحران کشور را درک کند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که موتور چرخش کشورهای دیگر مالیات است بنابراین باید مالیات کشور را درست کرد، تصریح کرد: نباید از افزایش قیمت ارز ترسید بلکه باید از فرار دل های امیدوار بخش خصوصی از آینده ترسید وبایستی امنیت روانی در جامعه حاکم شود، قابل توجه است که تمام ابرقدرت‌ها دنبال این هستند که با ایران هراسی ما را از توسعه عقب برانند.

وی با تاکید برآنکه باید در کنار مردم باشیم، اظهار کرد: باید واقعیت را مطرح کرد تا بتوانیم مشکلات حل کنیم و باید وجدانی کار کنیم.

آقاپور بیان کرد: از دولت می خواهم که ماشین توسعه در حال حرکت است اگر بنزین در باک آن نمی ریزید حداقل پایتان را از روی ترمز آن بردارید تا راحت تر حرکت کند.

همچنین در این جلسه “زهرا سعیدی” نماینده مردم مبارکه در خانه ملت: در زمانی قرر گرفته ایم که باید خطاهای خود را کمتر کنیم.

وی کرمان را یک استان بی نظیر دانست و بیان کرد: باید با تبادل اطلاعات برخی نقاط ضعف را برطرف کنیم.

همچنین “شهاب نادری” نماینده مردم پاوه در خانه ملت در این نشست اعتماد به بخش خصوصی لازم دانست و بیان کرد: پیشنهاد می دهم که کرمان با کرمانشاه خواهر خواندگی در بخش گردشگری داشته باشند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی دغدغه زیادی دارند و به مششکلات مالیاتی اعتقاد دارم که باید برای مهم چاره اندیشی شود.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.