چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / جزیره هرمز نیازمند یک برنامه جامع است/هیچ سرگرمی برای جوانان هرمز وجود ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان:

جزیره هرمز نیازمند یک برنامه جامع است/هیچ سرگرمی برای جوانان هرمز وجود ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: جزیره هرمز که 500 سال پیش دروازه اقتصاد کشور بوده است، الان به جزیره‌ای تبدیل‌شده که مردمانش گریبان گیر فقر هستند.

جزیره هرمز

به گزارش کسب و کار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر میرزائی در جمع فعالین فرهنگی جزیره هرمز گفت: هرمز می‌تواند قطب گردشگری شود و با دادن تسهیلات به مردم آن جزیره در این زمینه اشتغال زائی ایجاد شود.

وی افزود: جزیره‌ای که ۵۰۰ سال پیش دروازه اقتصاد کشور بوده است، الان به جزیره‌ای تبدیل‌شده که مردمانش گریبان گیر فقر هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه جزیره‌ای که فاقد حتی یک بازار است، درمانگاه مناسبی ندارد، آمبولانس دریایی هم ندارد، اگر مشکلی برای کسی رخ دهد، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار اوست، اضافه کرد: این جزیره حتی فاقد مرکز فرهنگی و هنری و تفریحی است و هیچ سرگرمی برای جوانان آن منطقه وجود ندارد.

دبیر جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان در پایان گفت: سال‌های زیادی است که مسئولین فقط وعده می‌دهند، جزیره هرمز نیازمند یک برنامه جامع است که باید برای تحقق این برنامه‌ها به‌صورت دقیق و با کار کارشناسی شده، کارها به‌سرعت پیش برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.