صفحه اصلی / آغاز رویداد کارآفرینی "هم نت فاضلاب"

آغاز رویداد کارآفرینی "هم نت فاضلاب"

رویداد کارآفرینی "هم نت فاضلاب" در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.
یه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صدا و سیما، ر رویداد کارآفرینی هم نت فاضلاب هدف از برگزاری این رویداد را بررسی چالش‌های موجود در صنعت فاضلاب و ارائه راه حل های گوناگون در این زمینه بیان کرد و گفت: در این برنامه طراحان و ایده‌پردازان در قالب تیم‌های مختلف، ایده‌های خود را ارائه می‌کنند.
عبدالرضا کبیری با اشاره به مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های پیمانکار و مشاور فعال در صنعت آب و فاضلاب، دانشجویان و شرکت‌های نوپا در این رویداد، افزود: در مجموع ۴۰ طرح به دبیرخانه رویداد ارسال شد که پس از بررسی نهایی، ۲۵ طرح حائز شرایط ورود به رویداد اصلی شناخته شدند و ۵ طرح نیز پس از اصلاح به این رویداد راه یافت.
عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: بازچرخانی پساب، بهره‌برداری بهینه از لجن تولید شده در فاضلاب‌ها، حذف بو در شبکه‌ها و تصفیه خانه‌ها، استفاده از مواد زائد جامد فاضلاب، استفاده از آب خاکستری و بومی‌سازی دانش‌های مربوط به ساخت تجهیزات فاضلاب و پساب از جمله موضوعاتی است که به عنوان چالش اساسی انتخاب شده و تیم‌ها در مورد آنها طرح و ایده ارائه کرده و در این رویداد بررسی می‌شود.
وی گفت: در پایان این رویداد از سه تیم برتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و سه تیم برتر از شرکت‌های نوپا و دانشجویان توسط بنیاد نخبگان و شرکت آبفای استان اصفهان تقدیر می‌شود.
رویداد کارآفرینی "هم نت فاضلاب" به مدت سه روز با حضور کارشناسان، ایده پردازان، مسئولان، اساتید، دانشجویان و سرمایه گذاران در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

تورم تولیدکننده بخش صنعت در خردادماه اعلام شد/ تورم سالانه تغییری نکرد

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق اعلام مرکز آمار ایران، در خردادماه ۱۴۰۳، شاخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.