صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان: مقابل قهرمان آسیا هفت گل خوردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان: مقابل قهرمان آسیا هفت گل خوردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان گفت: نقاط ضعفمان را شناختیم، تیم‌مان نیاز به کار و تمرین بیشتر دارد.

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان جوانان در گفت‌وگو با ایسنا و پس از شکست شاگردانش برابر تایلند گفت: فارغ از نتیجه‌ای که به دست آمد، بازی فوق‌العاده بود و راضی هستم. توانستیم خیلی از تاکتیک‌هایی که داشتیم را پیاده کنیم و ضعف‌هایمان نیز آشکار شد اما تیم نیاز به کار دارد و فکر می‌کنم پنج ماه باقی مانده زمان مناسبی است تا تمام نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

وی افزود: نسبت به بازی با چین خیلی بهتر کار کردیم و شاهد یک بازی پر برخورد و فیزیکی بودیم. موقعیت‌های شوت زیادی را خلق کردیم؛ به طوری که در نیمه اول بازیکنانم چهار موقعیت تک به تک را از دست دادند.

یاری با بیان این موضوع که مقابل تایلند دست و پا بسته بازی نکردیم، افزود: تیممان به این تجربه نیاز داشت؛ به طوری که هم بچه‌ها را بهتر شناختیم  که در چه شرایطی هستند و کدامشان به درد ما می‌خورند و هم نسبت به نقاط ضعفمان شناخت بهتری کسب کردیم.

یاری در مورد تیم تایلند گفت: فکر می‌کنم نتیجه عالی بود زیرا مقابل قهرمان آسیا هفت گل خوردیم، حتی مربی تایلند گفت انتظار داشتیم  به خاطر تیم جوان شما تعداد گل‌ها را دو رقمی کنیم.

وی با بیان این که چند بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم، گفت: قبل از اردو سه بازیکن اصلی تیم از جمله کاپیتان تیم که دروازه‌بان‌مان نیز هست، به دلیل بیماری نتوانستند در این بازی شرکت کنند. این موضوع باعث شد که در نیمه اول دوازه‌بان دوم تیم در چارچوب دروازه بایستد و نیمه دوم هم به دروازه‌بان سوم بازی دادم.

سرمربی تیم ملی فوتسال دختران جوان در مورد بازی‌های پیش روی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان گفت: مهر ماه مسابقات المیپک جوانان زیر ۱۸ سال آرژانتین را داریم. البته اعزام به این مسابقه‌ها بستگی به این دارد که تیم ملی فوتسال بزرگسال ما بتواند در آسیا مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی را کسب کند.

وی در نحوه ورود به المیپک و نبود بازی‌های انتخابی برای انتخاب تیم‌های ملی فوتسال جوانان بانوان گفت: دوست داشتیم که همه کشورهای آسیایی در رده جوانان نیز تیم داشته باشند تا در یک رقابت درست هر تیمی که حقش بود، به المپیک برود اما تصمیم برگزارکنندگان المپیک است که این امتیاز را به تیم‌های جوانان هر کشوری داده‌اند تا در صورت قهرمانی یا نایب قهرمانی تیم بزرگسال آن کشور در المپیک شرکت کنند.

او در مورد اردوهای پیش روی این تیم بیان کرد: فعلا اردویی نداریم و با این که در شرایط مسابقه نبودیم ولی فرصت را غنیمت شمردیم و با تایلند بازی کردیم. شروع اصلی تیم بعد از امتحانات خرداد بازیکنان است که تا اعزام به المپیک برنامه‌های زیادی داریم و حتما بازی‌های دوستانه‌ای در نظر گرفتیم.

وی در پایان افزود: برنامه‌ریزی تمرین‌ها و اردوهای تیم ملی انجام و به فدراسیون اعلام شده است و تنها منتظر موافقت فدراسیون با برنامه‌هایمان هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.