صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / یکی دیگر از شیعیان پاکستان در کویته ترور شد
یکی دیگر از شیعیان پاکستان در کویته ترور شد

یکی دیگر از شیعیان پاکستان در کویته ترور شد

یکی دیگر از اعضای جامعه شیعیان پاکستان روز چهارشنبه در 'کویته 'مرکز بلوچستان در حمله هدفمند ترور شد.

به گزارش کسب و کار نیوز،

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از تارنمای خبری'تریبیون' پاکستان، ‘محمد آصف یوسف زی' از مغازه داران شهر کویته امروز از سوی افراد ناشناس در منطقه ‘ایستگاه پلیس شهر' هدف قرار گرفت.
‘یوسف زی' که در جاده عبدالستار شهر کویته فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت داشت، در روز روشن در یکی از شلوغ ترین بخش های شهر مورد حمله تروریستی قرار گرفت.
پیکر وی پس از این حمله به بیمارستانی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان منتقل شد.
به گفته ‘علی مردان' پزشک معتمد پلیس کویته، بالا تنه این قربانی از فاصله نزدیک در این حمله مورد هدف قرار گرفته بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز ، به تازگی نیز دو تن از شیعیان هزاره روز اول آوریل – ۱۲ فروردین ماه سال جاری – در بازار قندهاری شهر کویته یکی از شلوغ ترین مراکز این شهر، به دلیل شیعه بودن هدف گلوله عناصر تکفیری قرار گرفتند.
جمعی از اعضای جمعیت ‘هَزاره' شهر کویته ایالت بلوچستان پاکستان با برپایی تحصن اعتراض‌آمیز، به کشتار شیعیان در این ایالت اعتراض کردند.
بر این اساس،در چهار ماه گذشته (از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون) ۳۶ تن از شیعیان در شهر کویته بلوچستان مورد حمله تروریستی قرار گرفتند.
همچنین همزمان با برگزاری مراسم مذهبی مسیحیان در بیست و ششم فروردین ماه جاری تیراندازی در نزدیکی کلیسایی در شهر کویته پاکستان، یک کشته و دست کم ۷ مجروح بر جای گذاشت.
شبد**آساق**۶۱۲۵**۱۰۱۰

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.