صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / صدور دستور راه‌اندازی پلیس راه سلماس آذربایجان غربی

صدور دستور راه‌اندازی پلیس راه سلماس آذربایجان غربی

فرماندار سلماس از صدور دستور راه‌اندازی پلیس راه سلماس تبریز توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش کسب و کار، مرتضی اصغری  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سلماس با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان سلماس گفت: شهرستان سلماس با دارا بودن ۸٫۶ درصد جمعیت استان، تنها ۴ درصد از کل جرایم استان را به خود اختصاص داده که نشان از تعامل بسیار خوب این مجموعه با مردم شهرستان است.

اصغری با اعلام خبر راه‌اندازی پلیس راه سلماس تبریز در آینده نزدیک تصریح کرد: دستور راه‌اندازی پلیس راه سلماس – تبریز توسط فرمانده انتظامی آذربایجان غربی صادر شده و امیدواریم به همکاری دستگاه‌ها و مسئولین شهرستان هرچه سریعتر شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

وی افزود: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا و نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی هستیم که در ایام مختلف سال و تعطیلات مختلف، آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می کنند.

فرماندار سلماس گفت: از زحمات چندین ساله جناب سرهنگ رمزی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرده و برای جناب سرهنگ فتح الهی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش کسب و کار، در این مراسم از زحمات جناب سرهنگ حسین رمزی تقدیر شد و طی حکمی سرهنگ رمضان فتح الهی بمدت ۳ سال بعنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس منصوب شد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.