صفحه اصلی / استان ها / البرز / انتخاب شهردار کرج در آینده نزدیک

انتخاب شهردار کرج در آینده نزدیک

رئیس شورای شهر کرج در خصوص تصمیم شورا برای انتخاب شهردار کرج اظهار کرد: علاقمند به برگزاری جلسات مکرر برای انتخاب سرپرستان شهرداری نیستیم و انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک برای انتخاب شهردار کرج به نتیجه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم.

شهرداری کرج

به گزارش کسب و کار، محمد نبیونی در مراسم معارفه سرپرست شهرداری کرج که امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در شهرداری کرج برگزار شد ضمن قدردانی از شهردار پیشین کرج گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر سرپرستی این دستگاه برای آماده‌سازی مقدمات حضور شهردار جدید به “محمدرضا احمدی نژاد” سپرده شد.

نبیونی با بیان اینکه انتخاب احمدی‌نژاد بر مبنای جوانگرایی و بهره‌گیری از تخصص آنها بوده است افزود: بر همین اساس انتظار می‌رود سرپرست شهرداری کرج فرصت‌های مدیریتی را در اختیار جوانان قرار دهد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر همه امور مجموعه شهر را رصد کرده و در انتخاب مسئولان نقطه نظرات مختلفی از جمله جوانگرایی، پاکدستی و توانمندی را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: سرلوحه قرار دادن تعامل و همکاری با دستگاه‌های مختلف نظارتی و اجرایی شهر کرج و استان البرز، امکان پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری را با همکاری شورای شهر فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.