صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اسپالتی: شخصیت تیم برنده را داشتیم
اسپالتی: شخصیت تیم برنده را داشتیم

اسپالتی: شخصیت تیم برنده را داشتیم

سرمربی اینتر بعد از پیروزی قاطع برابر کالیاری به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

لوچیانو اسپالتی

به گزارش کسب و کار و به نقل از مدیاست، اینتر در آغاز هفته سی و سوم رقابت‌های سری A از کالیاری پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با چهار گل به سود اینتر به پایان رسید. اینتر با پیروزی در این دیدار ۶۳ امتیاز شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

اسپالتی در نشست خبری بعد از  بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی اینتر، گفت‌: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. بعد از مدت‌ها تیمی فرصت طلب نشان دادیم و از  فرصت‌های که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم.

او ادامه‌ داد: اگر می‌خواهید نتیجه‌ بگیرید باید از نظر بدنی بسیار آماده باشید. هر سه روز یک بازی برگزار می‌شود و بازیکنان باید بسیار آماده و سرحال باشند. خوشبختانه نشان دادیم که از نظر بدنی در وضعیت خوبی هستیم و شخصیت یک تیم برنده را داریم. باید این نتایج خوب تا پایان فصل ادامه‌  داشته باشد تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم.

تیم های اینتر، رم و لاتزیو سه تیمی هستند که رقابتی سخت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و به احتمال خیلی زیاد دو تیم از  این سه تیم سهمیه کسب خواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.