صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تقدیر از رویه ایسنا در ایجاد جو روانی آرام در جامعه
تقدیر از رویه ایسنا در ایجاد جو روانی آرام در جامعه

دکتر آقاجانی در مراسم افتتاح دفتر ایسنا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد

تقدیر از رویه ایسنا در ایجاد جو روانی آرام در جامعه

آقاجانی

به گزارش کسب و کار،‌ محمد آقاجانی در مراسم افتتاح دفتر کسب و کار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که امروز (۲۷ فروردین) برگزار شد،‌ با بیان اینکه رسانه از یک سو زبان گویای مردم و از سوی دیگر انتقال دهنده نظرات مسئولین است، نقش رسانه در جوامع توسعه یافته را پررنگ دانست و عنوان کرد: در چنین جوامعی رسانه ستون اصلی توسعه پایدار و همه جانبه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سابقه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و جهاد دانشگاهی را طولانی توصیف کرد و گفت: آغاز به کار دفتر کسب و کار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طلیعه بسیار خوبی در جهت ارتقای سطح سواد سلامت جامعه به شمار می‌آید.

وی رسالت‌های دانشگاه علوم پزشکی را در دو حوزه دانش و خدمت برشمرد و ضمن اشاره به اهتمام این دانشگاه در تربیت نیروی متخصص در حوزه سلامت، مجموع فعالیت‌ها در این حوزه را کانون خبر و کانون رسانه توصیف کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در همین زمینه از فعالیت ۷۰ مرکز تحقیقاتی این دانشگاه در حوزه تولید علم پزشکی، ۳۰۰ پایگاه بهداشتی- درمانی و ۲۰ بیمارستان خبر داد و اظهارکرد: رسالت تامین سلامت نیمی از جمعیت تهران بر عهده این دانشگاه است. این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مسئولیت نظارت بر بیش از ده‌ها مرکز پزشکی را نیز بر عهده دارد.

آقاجانی با اشاره به ظرفیت‌های فعالیت کسب و کار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای بالا بردن سطح سواد جامعه، تشخیص اخبار سره از ناسره در فضای مجازی و نیز در بخش آموزش عمومی، تصریح کرد: گاهی تشخیص اخبار صحیح از ناصحیح در فضای مجازی برای اصحاب علوم پزشکی نیز دشوار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، منشأ قدرت را دانایی و دانشگاه را نیز مهد دانایی دانست و خاطرنشان کرد: وقتی بحث خودباوری ملی مطرح می‌شود، انعکاس پیشرفت‌های علمی دارای تاثیرات شگرفی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.