صفحه اصلی / استان ها / البرز / باران و برف فردا هم مهمان البرزی‌هاست/ آماده باش ۲۰۰ راهدار تا آخر هفته
باران و برف فردا هم مهمان البرزی‌هاست/ آماده باش ۲۰۰ راهدار تا آخر هفته

باران و برف فردا هم مهمان البرزی‌هاست/ آماده باش ۲۰۰ راهدار تا آخر هفته

بارش برف بهاری در کرج

منصور رحمانیان در گفت وگو با خبرنگار کسب و کار اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده در مناطق مرتفع استان فردا نیز بارش برف ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  فردا بارش برف در دیزین و طالقان ادامه دارد ولی در سایر شهرستان‌ها شاهد بارش باران خواهیم بود. سپس به تدریج شاهد وزش باد و به تبع آن کاهش تراکم ابرها خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: فردا بیشینه دما در گرم ترین نقطه استان (اشتهارد ) به ۱۵ درجه بالای صفر و کمینه آن در سردترین نقطه استان (طالقان ) به  سه درجه زیر صفر می‌رسد.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ۲۰۰ راهدار در قالب ۲۰ اکیپ در راه‌های استان مستقر هستند.

عباس صفری در گفت وگو با خبرنگار کسب و کار اظهار کرد: نیروهای راهداری استان از چند روز پیش به واسطه اطلاع رسانی هواشناسی و ستاد بحران استان برای مواجه با جبهه بارشی که از دیروز وارد استان شده در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: راهداری استان از اوایل هفته دستگاه‌های نمک پاش را مجددا آماده و دپوهای نمک و شن و ماسه‌های خود را پر کرده است. بارش برف در البرز شامگاه گذشته از طالقان آغاز و در نهایت با تحت تاثیر قرار دادن کل استان به اشتهارد رسید.

وی توضیح داد: در حال حاضر ۲۰۰ نیروی راهدار در قالب ۲۰ اکیپ با در اختیار داشتن ۱۳۵ دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک در راه‌های استان مستقر هستند و به  مردم خدمات رسانی می‌کنند. در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و مشکلی وجود ندارد.

صفری توضیح داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل نیروهای راهداری استان تا آخر هفته در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت لزوم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند. از رانندگان تقاضا می‌شود برای تردد از محورهای کوهستانی استان حتما لوازم و وسایل زمستانی را به همراه داشته باشند و با رعایت کامل قانون رانندگی کنند تا شاهد وقوع حادثه نباشیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.