صفحه اصلی / ترافیک درشمال به جنوب جاده کندوان سنگین است

ترافیک درشمال به جنوب جاده کندوان سنگین است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت که ترافیک در جاده کندوان در هر دو مسیر رفت و برگشت بویژه شمال به جنوب سنگین است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مهدی صفایی روز سه شنبه اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در مسیر شمال به جنوب کندوان از مرزن آباد به تونل کندوان سنگین است و در مسیر جنوب به شمال هم همین وضعیت وجود دارد.
وی گفت: وضعیت ترافیک در محدوده شهر مرزن آباد، سیاه بیشه، پل زنگوله و هزارچم نیز به مراتب سنگین‌تر از بقیه مسیرهاست.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به ترافیک سنگین در مسیر، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.
وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر درجه حرارت این منطقه ۲۰ درجه سانتی گراد است.
حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس – کرج (کندوان) جز حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.