صفحه اصلی / آغاز فعالیت تورگردشگری ایستگاه راه آهن تهران ازامروز

آغاز فعالیت تورگردشگری ایستگاه راه آهن تهران ازامروز

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه‌آهن تهران از امروز چهارم فرورین ماه ۹۷ خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علی کاظمی منش افزود: از امروز شنبه (۴ فروردین) در تور ویژه راه‌آهن، ایستگاه تهران به عنوان برگی از تاریخ راه آهن سراسری به علاقمندان معرفی می‌شود.
وی بیان کرد: ایستگاه تهران در واقع یک موزه روباز تاریخ معاصر به حساب می‌آید که از نگاه مسافران قطارها نیازمند همراهی با کارشناس راه آهن برای معرفی بخش‌های مختلف آن به گردشگران است.
این مقام مسئول در شرکت راهآهن یادآورشد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع در خصوص چگونگی خرید بلیت و اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مسافر راه آهن با شماره ۰۲۱۴۱۵۹ تماس بگیرند.
کاظمی منش همچنین از راه اندازی قطار گردشگری راه ابریشم در مسیر تهران – بیابانک از ۹ فروردین ۹۷ خبر داد و گفت: گردشگران با قطار از ایستگاه تهران حرکت و بعد از پیاده شدن در ایستگاه ده نمک در حاشیه کویر از کاروانسرای دوران صفویه و روستای باستانی و کمپ کویری بیابانک بازدید و از پذیرایی محلی و برنامه‌های تفریحی برنامه ریزی شده شامل آفرود سواری و پیاده روی کویری استفاده می‌کنند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.