صفحه اصلی / مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس‌جنوبی منصوب شد

مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس‌جنوبی منصوب شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، حکم انتصاب هادی هاشم‌زاده فرهنگ، به شرح زیر است:
«نظر به تعهد، دانش، تخصص و تجارب ارزشمند و شایستگی‌های فردی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی» منصوب می‌گردید.
با توجه به جایگاه مهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور و نقش حساس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پالایش و زنجیره تأمین و عرضه گاز طبیعی، موارد ذیل به عنوان خطوط راهنما تاکید می‌گردد:
۱. اجرایی نمودن و عملیاتی کردن استراتژی‌های مجتمع در جهت بهبود فرآیندها، تقویت زیرساخت‌ها و مدیریت دارایی‌ها و تبدیل دارایی‌های نامشهود به پیامدهای مشهود، همسو با استراتژی‌های صنعت پالایش گاز کشور.
۲. تلاش در تحقق اهداف کلان و قابل اندازه‌گیری آن شرکت در حوزه‌های تولید مستمر، ایمن و پاک، افزایش ضریب عملکرد و راندمان، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف انرژی و ضایعات با تمرکز بر توسعه پایدار.
۳. توجه ویژه به بنگاه‌داری اقتصادی مبتنی بر فرآیندهای برون‌سپاری و برنامه‌ریزی برای عملیاتی نمودن این رویکرد با توجه به نقش حاکمیتی شرکت ملی گاز ایران.
۴. تمرکز بر مسئولیت‌های اجتماعی و تعریف برنامه‌های مؤثر در راستای برند شدن شرکت ملی گاز.
در پایان لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند آقای مهندس مسعود حسنی که به حق در مسئولیت اخیر از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند تشکر و قدردانی کرده و از خداوند قادر متعال برای ایشان توفیق مسئلت نمایم.»

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.