صفحه اصلی / آمادگی تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی طی نوروز ۹۷

آمادگی تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی طی نوروز ۹۷

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، از آمادگی این سازمان برای خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان طی نوروز ۹۷ خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سجاد سلیمانی افزود از آمادگی این سازمان برای خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان طی نوروز ۹۷ خبر داد.
وی از برگزاری دو دوره کلاس توجیهی و آموزشی با محوریت گردشگری و صنعت توریسم توسط این سازمان خبر داد و گفت: این دوره‌ها در راستای استقبال از میهمانان نوروزی و برای رانندگان تاکسی درون شهری و تاکسی‌های فرودگاه برگزار شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از فعالیت تعدادی از رانندگان آموزش دیده جهت معرفی اماکن گردشگری و جابجایی میهمانان نوروزی در سطح شهر خبر داد.
وی افزود: ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز با ۷۰ درصد از ظرفیت ناوگان آماده خدمات دهی شایسته و بهینه به مسافران و میهمانان نوروزی است.
سلیمانی به دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای این ایام اشاره کرد و گفت: کشیک نوروزی و آماده باش گشت‌های بازرسی و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها، کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر کلیه تاکسیها برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و حضور فعال تاکسی‌ها در سطح شهر جهت سرویس دهی هر چه بهتر به شهروندان و میهمانان و اجرای طرح رایگان تاکسی گردشگر از جمله اقدامات و برنامه‌های سازمان طی نوروز ۹۷ است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.