صفحه اصلی / مودم جیبی زایکسل ۷۷۰۶ به همراه سیم کارت و ۱۳۰ گیگ اینترنت سه ماهه با ۳۶درصد تخفیف

مودم جیبی زایکسل ۷۷۰۶ به همراه سیم کارت و ۱۳۰ گیگ اینترنت سه ماهه با ۳۶درصد تخفیف

مودم جیبی زایکسل ۷۷۰۶ به همراه سیم کارت و ۱۳۰ گیگ اینترنت ۳ ماه + ۹% مالیات تنها با پرداخت ۳۸۱,۵۰۰ تومان اما به ارزش ۵۹۴,۰۵۰ تومان (۳۶ درصد تخفیف)
شاتل موبایل به عنوان عضو جدید خانواده بزرگ شاتل با هدف ایجاد همگرایی بین خدمات ثابت و سیار و ارائه خدمات نوین ارتباطی در قالب نسل جدید اپراتور همراه به بازار آمده است. این اپراتور با ارایه اینترنت پرسرعت و به روز ترین فناوری‌های اینترنت همراه، نظیر انتقال مانده دیتا از دوره پیشین، تعرفه ویژه مصرف آزاد و همچنین خدمات محتوایی، تجربه بی نظیری از شبکه موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.
ویژگی‌های مودم جیبی زایکسل ۷۷۰۶:
این مودم یکی از قدرت‌مندترین و زیباترین مودم‌هایی‌ست که تا کنون به بازار جهانی عرضه شده است.
این مودم با قابلیت پشتیبانی از اتصال وایرلس ۳۲ کاربر به صورت هم‌زمان، در ایران به‌صورت انحصاری توسط شاتل موبایل و به همراه سیم‌کارت‌های این برند در اختیار مشترکین قرار گرفته است.
سرعت انتقال اطلاعات توسط این مودم حداکثر تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. زیبایی ظاهری وکارآیی این مودم که برنده دو جایزه بین‌المللی نیز شده است، انتخاب فوق‌العاده ای برای کاربرانی است که تجربه‌ای ساده و لذت‌بخش از اتصال به اینترنت را انتظار دارند.
شما می‌توانید لذت استفاده از این مودم را به همراه سیم‌کارت‌های ویژه ارایه شده توسط شاتل موبایل تجربه کنید. تکنولوژی به کار رفته در این مودم به گونه‌ای‌است که می‌تواند هم در شبکه اینترنت پر سرعت ثابت بی‌سیم مورد استفاده قرار گیرد و هم در شبکه اینترنت پرسرعت همراه.
این مودم تکنولوژی‌های ۲G،۳G ،۴G ،TDD-LTE را پشتیبانی می‌کند.
مودم جیبی ۷۷۰۶ تنها با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل قابلیت استفاده دارد.

https://goo.gl/UXHyLe

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.