صفحه اصلی / ترابپور: اگر کسی اطلاعات استقلال را به العین داده، خائن است

ترابپور: اگر کسی اطلاعات استقلال را به العین داده، خائن است

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم مقابل العین شادابی همیشگی را نداشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا حسین ترابپور درباره تساوی دو تیم استقلال و العین در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: نمی‌دانم چه بگویم. با توجه به بازی جذاب و قشنگی که در امارات از استقلال شاهد بودیم، امیدوار بودیم که اینجا بهتر باشیم و پیروزی را به دست آوریم. با این‌حال استقلال شبیه بازی رفت نبود. شاید دلیل این امر خستگی بازیکنان بود. استقلال شادابی همیشه را نداشت. بعد از این که گل را زد، العین کاملا بر بازی سوار بود و بعد از مساوی شدن بازی هم العین شاید نمی‌خواست ریسک کند که به جلو بیاید و به یک امتیاز قناعت کرده بود.
وی در پاسخ به این سوال که شفر دلیل خستگی تیمش را بدنسازی پیش از فصل عنوان کرده اظهار کرد: به هرحال شفر به تیم نزدیک است و بهتر می‌تواند نظر دهد و شاید بدنسازی استقلال خوب نبوده است. با این‌حال من فکر می‌کنم العین هم آنالیز خوبی از استقلال داشت. آنها روی تک تک بازیکنان استقلال و نحوه بازیشان شناخت داشتند. محمد عبدالرحمان هم در کنار برادرش خیلی خوب کار می‌کرد و کار را برای استقلال سخت کرده بود.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که مامیچ گفته دوستانش در ایران در آنالیز استقلال به او کمک کرده‌اند چیست، گفت: اگر آن کسی که آنالیز استقلال را به العین داده یک ایرانی باشد، در اصل ایرانی نیست و یک خائن است. من خودم وقتی پرسپولیس در آسیا بازی دارد، دوست دارم برنده شود چون آنجا بحث رنگ‌ها نیست. ما باید دست به دست هم بدهیم تا تیم‌های ایرانی موفق باشند. این که یک نفر در ایران آنالیز استقلال را به مامیچ داده باشد یک کار دور از انسانیت است.
ترابپور در واکنش به این که عده‌ای می‌گویند استقلال از نیمکت خوبی برخوردار نیست، گفت: من مخالفم. روی نیمکت استقلال بازیکنان بسیار خوبی هستند. این که انصاری ۱۰ دقیقه به زمین آمده، طبیعی است که شاید کارایی لازم را نداشته باشد. استقلال با همین نیمکت، العین را در امارات متوقف کرد و پرسپولیس را برد. مساوی و باخت با خودش این حرف‌ها را دارد. اگر می‌بردیم کسی نمی‌گفت نیمکت استقلال ضعیف است. من امیدوارم استقلال در ادامه راه موفق باشد و مشکلی در این جا نمی‌بینم.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.