صفحه اصلی / پرواز خارجی با بال‌های سفرستان

پرواز خارجی با بال‌های سفرستان

اگر نگوییم همه ما، حداقل می‌توانیم به جرات بگوییم که درصد بسیار بالایی از ما ایرانی‌ها عاشق مسافرت هستیم. مخصوصاً مسافرتی که با خرید بلیط هواپیما به مقصد خارجی همراه باشد و خستگی چند ماه کار و مشغله را از تن و بدن‌مان دور کند. واقعاً کیست که با شنیدن نام استانبول، آنکارا، بلگراد، لندن و یا هر شهر خارجی دیگری قند در دلش آب نشود و در کل با خرید آنلاین بلیط هواپیما به این شهرها مخالف باشد؟ تقریباً، هیچ‌کس.
با این حال، شاید الان خرید بلیط هواپیما به مقاصد خارجی برای شما چیزی در حد یک رویا باشد. رویایی که دست یافتن به آن با توجه به اوضاع اقتصادی این روزها تقریباً امری محال به نظر می‌رسد. اما اگر به شما بگوییم اپلیکیشنی وجود دارد که کارش پوشاندن جامه عمل به همین رویاهاست چه فکر می‌کنید؟ اگر بگوییم که شما هم می‌توانید بلیط هواپیما ارزان به مقاصد خارجی بخرید و مثل بسیاری از دوستان و آشنایان‌تان به آن‌سوی مرزها بروید چه احساسی خواهید داشت؟ احتمالاً باورتان نشود. احتمالاً تعجب کنید. احتمالاً کنجکاو شوید و هزاران احتمال دیگری که کلید حل شدن همه آنها، آشنایی با اپلیکیشن سفرستان است.
اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما
با نصب اپلیکیشن سفرستان و مراجعه به گزینه پروازهای خارجی، کافیست مقصد مدنظر خودتان را به همراه دیگر اطلاعات لازم وارد کنید تا چندین‌وچند نوع بلیط هواپیما در صفحه گوشی شما پدیدار شود. پس از آن، با حوصله بلیط هواپیما ارزان و مناسب خود را انتخاب می‌کنید و چمدان سفر خود را برای تجربه یک پرواز خارجی به‌یادماندنی محکم می‌بندید.
جدا از تنوع و گستردگی بلیط هواپیما چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت در اپلیکیشن سفرستان، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از این اپلیکیشن مزایای دیگری هم دارد که در ادامه نگاهی دقیق به هر یک از این مزیت‌های شگفت‌انگیز می‌اندازیم.
بلیط هواپیما ارزان
اولین مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان از اپلیکیشن سفرستان این است که دیگری هیچ نیازی به مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و ساعت‌ها گوش کردن به توضیحات کارکنان این آژانس‌ها در مورد قیمت و امکانات بلیط هواپیما به مقاصد خارجی ندارید. خیلی راحت و آسوده در خانه می‌نشیند، فنجان چای را کنار خود می‌گذارید و در کمال آرامش بلیط هواپیما می‌خرید.
ترفندی برای انتخاب سریع بلیط هواپیما
مزیت فوق‌العاده عالی دیگری که حس بسیار خوبی از خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اپلیکیشن سفرستان به وجود می‌آورد، امکان جستجوی سریع و پیشرفته انواع مختلف بلیط هواپیما به مقاصد خارجیست. بدین‌ترتیب نیازی به بررسی همه بلیط‌ها نخواهید داشت و با انتخاب کلاس پرواز خارجی و مشخص کردن ترتیب نمایش و فیلتر نتایج، به سریع‌ترین شکل ممکن، بلیط هواپیما مناسب خود را پیدا می‌کند.
کسب آگاهی از قوانین و اطلاعات ایرلاین‌ها
با انتخاب پرواز خارجی هر ایرلاینی، قوانین مربوط به بلیط هواپیما آن ایرلاین به طور کامل در اپلیکیشن سفرستان نمایش داده می‌شود. این باعث می‌شود که قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما، از میزان مجاز وزن چمدان‌، مدت زمان پرواز خارجی، نوع هواپیما، تعداد صندلی‌های باقی‌مانده و بسیاری از اطلاعات دیگر مطلع شوید و این عوامل را هم هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما لحاظ کنید.
مزایای دیگر
اینها که گفتیم تنها چند بخش از مزیت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما از اپلیکیشن سفرستان هستند. اگر بخواهیم بقیه مزیت‌ها مثل کسب امتیاز و برنده شدن جوایز مختلف، مشاهده اطلاعات دقیق در مورد بلیط هواپیما انتخاب شده قبل از خرید، دریافت فایل پی‌دی‌اف، اضافه کردن افراد مختلف به لیست همسفران و غیره را هم یک به یک شرح دهیم، باید چندین صفحه مطلب بنویسیم.
در کل، از هر زاویه‌ای که به اپلیکیشن سفرستان و خرید اینترنتی بلیط هواپیما از آن نگاه می‌کنیم، آسودگی، رفاه، سرعت و کیفیت بالا می‌بینیم. وقتی هم که این مزیت‌ها در کنار بلیط هواپیما ارزان به مقاصد خارجی قرار می‌گیرند، همه چیز به تحقیق یک رویای دست‌نیافتنی شبیه می‌شود. پس از همین حالا به شهر رویایی خود در آن‌سوی مرزها سلام کنید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.