صفحه اصلی / مدیر کل بنیاد مسکن استان و مدیر بنیادمسکن شهرستان گرگان با خانواده شهدا دیدار کرد

مدیر کل بنیاد مسکن استان و مدیر بنیادمسکن شهرستان گرگان با خانواده شهدا دیدار کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، آقای مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان با همراهی آقای خسروی، مدیر بنیادمسکن شهرستانهای گرگان و آق قلا و آقای نوچمنی، فرمانده پایگاه بسیج امام روح الله بنیاد مسکن استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن با حضور در منزل شهیدان سرافراز غریب آزادی در روستای هاشم آباد گرگان، شهید رضایی و شهید طبرسا در شهرستان گرگان ضمن قرائت فاتحه و گرامیداشت نام و یاد این شهدای عزیز و دلجویی از خانواده آنان، شهدا و خانواده های آنان را انسانهای برگزیده خداوند دانستند. انسانهایی که با گذشتن از عزیزانشان باعث شدند تا ریشه های نهال انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم تر و با صلابت تر گردد.
مهندس زمانی نژاد همچنین با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، این ایام را به مادران شهدا تبریک گفتند و ابراز داشتند: نقش خانواده ها و بویژه مادران شهدا در پیروزی و بقای عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل و ستودنیست و غیر قابل توصیف است.
مدیرکل بنیادمسکن استان در خاتمه ضمن طلب دعای خیر و عاقبت به خیری از مادران شهدا، برای آنان طلب سلامتی و طول عمر نمودند و با اهداء لوح و هدیه به مقام آنان ارج نهادند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.