صفحه اصلی / ۸۰ تیم پلیس در رشت به آتش نشانان کمک می‌کنند

۸۰ تیم پلیس در رشت به آتش نشانان کمک می‌کنند

گیلان -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به حضور ۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به عنوان همیار آتش نشان برای خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش نشانان در سطح شهر رشت را دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ محمدی در همایش پیوستن کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان که در سالن اجتماعات آتش نشانی شهر رشت برگزار شد، با مقدس خواندن شغل آتش نشانی، اظهار کرد: داشتن این شغل و حضور در جمع آتش نشانان افتخاری است که نصیب هرفردی نمی‌شود.
وی افزود: حضور در این جایگاه و در میان آتشنشانان عنایتی از سوی خداوند متعال بوده که بتوانیم بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز گیلانی خدمات رسانی کنیم.
وی به حضور ۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به عنوان همیار آتش نشان برای خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و یادآور شد: پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش نشانان در سطح شهر رشت را دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه پوشیدن لباس آتش نشانی سعادت می‌خواهد، گفت: آتش نشانان، مظهر از خودگذشتگی و ایثار هستند. مصداق بارز آن آتش نشانی بود که سال ۹۲ و در زمان اطفای حریق ساختمانی بلند ماسک اکسیژن خود را روی صورت دختربچه‌ای ۹ساله قرار داد و باعث شد تا جان او نجات یابد و خود او به‌علت مسمومیت ناشی از برداشتن ماسک، دچار مرگ مغزی شد اما با این از خود گذشتگی نام خود را در تاریخ جاودانه کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.