پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / افزایش تصادفات و جانباختگان در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال

افزایش تصادفات و جانباختگان در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال

رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش خفیف تصادفات و جان باختگان در ماه های ابان، اذر و دی ماه خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ نفر در این ماه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر جان باخته اند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز شنبه درسیزدهمین همایش دو روزه سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی در ستاد ناجا افزود: تلاش داریم با تمهیدات ترافیکی شاهد کاهش تلفات در این حوزه باشیم.
وی ادانه داد: در کل ۲۱ میلیون خودرو تا کنون شماره گذاری شده اما در ۱۱ ماه امسال حدکد یک میلیون و ۴۰۰ هزلر خودرو شماره گذاری شده است.
مهری ادامه داد: در کل تا کنون ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده و در ۱۱ ماه امسال ۸۰ هزار موتور انژکتوری شماره گذاری شده است.
رئیس پلیس راهور گفت: تا کنون ۴۰ میلیون گوای نامه راهنمایی و رانندگی صادر شده اما در ۱۱ ماه امسال ۲ میلیون گواهی جدید صادر شده است.
مهری افزود: در حوزه تصادفات بیش از ۷۳ درصد کسانی که جان خودرا از دست داده اند در برون شهری و جاده ها بوده و مابقی در درون شهرها جان باخته اند.
وی افزود: در استانه نوروز ۹۷ بیش از ۵ هزلر نیروی کمکی از سایر بخش های پلیس به کمک راهدر امده و بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه از پلیس و سایر. بخش های انتظامی پلیس راهور را در طرح نوروزی همراهی می کنند.
مهری ادامه داد: استان های خوزستان، قم و البرز در کاهش تلفات موفق بوده اند اما دو استان هرمزگان و زنجان چهارسال متوالی در این زمینه موفق بوده اند.
براساس این گزارش سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در نخستین روز سیزدهمین همایش دو روزه سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی افتتاح شد و از روسای پلیس راهور استان های برتر تجلیل شد.

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی آفریقایی‌ها برای توسعه تجارت با ایران/ توسعه بازارهای صادراتی در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی‌آبادی در حاشیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.