صفحه اصلی / بانک‌انصار رتبه شانزدهم را در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران را کسب کرد

بانک‌انصار رتبه شانزدهم را در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران را کسب کرد

بانک انصار رتبه شانزدهم «میزان فروش» در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران را براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی به دست آورد تا در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ به موفقیت‌های حرفه‌ای خود طی سال‌های اخیر تداوم بخشد و با امید به فردای بهتر به استقبال سال ۱۳۹۷ برود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و تبلیغات بانک انصار، ۵۰۰ شرکت برتر و بزرگ ایران که از آنها به‌عنوان موفق‌ترین بنگاه‌های تجاری و صنعتی یاد می‌شود، طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی معرفی شدند.
این موفقیت که مطابق اعلام سازمان مدیریت صنعتی در بیستمین سال رتبه‌بندی شرکت‌ها (۱۰۰IMI-)، براساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ حاصل شده است، نشان می‌دهد که اجرای طرحهای تحول ۱و۲ در این بانک دارای دستاوردهای ارزشمندی بوده و سبب شده است که بانک انصار در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران در یک شاخص کلیدی و محوری صاحب رتبه شود.
این گزارش می‌افزاید که نام شرکت ایرانیان اطلس(هلدینگ) وابسته به این بانک در میان ۱۰ شرکت پیشرو در میان ۵۰۰ شرکت برتر رتبه‌بندی سال ۱۳۹۶ قرارگرفته و این شرکت در شاخص «بیشترین صعود رتبه» نیز مقام دوم را کسب کرده است. علاوه براین، در رتبه‌بندی امسال، به شرکت‌های تازه واردی که به فهرست صد شرکت اول راه یافته‌اند نیز پرداخته شده و از شرکت‌ایرانیان‌اطلس به‌عنوان دومین شرکت تازه وارد فهرست ۱۰۰شرکت برتر نامبرده شده است.
گزارش مذکور نشان می‌دهد که علاوه براین موفقیت‌ها، رتبه نخست لیست بیشترین «بازده فروش» نیز به شرکت‌ایرانیان‌اطلس تعلق گرفته است تا نوار موفقیت این شرکت در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران تداوم یابد و این شرکت وابسته به بانک‌انصار در شاخص‌های تعیین‌کننده‌ای که هریک به تنهایی نشانه‌ای از حرفه‌ای‌گرایی است، به موفقیت برسد. این امر نشان می‌دهد که بانک ارزشی انصار و شرکت‌های وابسته با اتکال به پروردگارمتعال و وعده‌های نصرتش به مومنان و مجاهدان و به اتکای مدیران و کارشناسان مومن و متخصص خود در میدان رقابتی اقتصاد و بانکداری صاحب جایگاه شایسته و والایی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.