صفحه اصلی / بهره مندی از تجارب وزارت نفت در مرکز توسعه مدیریت وزارت بهداشت

بهره مندی از تجارب وزارت نفت در مرکز توسعه مدیریت وزارت بهداشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، جمعی از مدیران وزارت بهداشت و درمان که در راس آنها محمدحسین سالاریان‌زاده، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داشت، هفته گذشته از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بازدید کردند و در نشستی مشترک با محمد دیانت، مدیر این مرکز، خواهان بهره‌مندی از تجارب نفت در حوزه پرورش مدیران شدند.
وزارت بهداشت به تازگی برای تاسیس مرکز توسعه مدیریت اقدام کرده و بر آن است برای استفاده از تجارب و آموخته‎های وزارت نفت در این زمینه، تفاهم‌نامه‎ای نیز با این وزارتخانه امضا کند.
دیانت در این نشست به تاکید وزیر نفت بر ضرورت پرورش مدیران در صنعت نفت اشاره کرد و جوانگرایی، شایسته‌سالاری، حرفه‌ای‌گرایی و مدیریت استعداد را چهار رکن اصلی فعالیت‌های مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برشمرد.
وی گفت: این مرکز اهدافی از جمله ترویج و اشاعه مفاهیم مدیریت در صنعت نفت، شناسایی مشاغل حساس و راهبردی مدیریتی و تعیین شایستگی‎های مورد نیاز هر شغل، پرورش استعدادها در کلاس جهانی و تجمیع تجارب مدیران موفق کنونی و انتقال آنها به نسل مدیران آینده را مدنظر دارد.
به گفته دیانت، الگوی توسعه و حرفه‎ای‌گرایی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، مجموعه‎ای از توانمندی‎ها از جمله دانش، مهارت، تجارب‌ و ویژگی‎های فردی را مدنظر قرار می‎دهد و بر مبنای آن، ارزیابی و سپس برنامه توسعه را برای فرد اجرا می‎کند. این رویکرد در مقابل رویکردهایی که تنها ترویج‎کننده مدرک‎گرایی هستند قرار دارد و به مجموعه‎ای از توانمندی‎های افراد امتیاز می‎دهد.
سالاریان‌زاده نیز در این نشست، اقدام وزارت نفت در راه‎اندازی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و انجام فعالیت‌های هدفمند و منسجم در این مسیر را را قابل تحسین خواند و ابراز امیدواری کرد با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین طرفین، وزارت بهداشت نیز بتواند در مدت کوتاهی، به اقدام‌های موثری در این مسیر دست یابد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.