ایرانسل استفاده از راههکارهای متنوع و نوین دیجیتال برای اطلاع از صورتحسابهای خطوط دائمی را بهجای دریافت قبضهای کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد میکند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل، پیشنهاد استفاده از شیوههای دیجیتال دریافت صورتحسابهای مشترکان با هدف حفاظت از محیطزیست و در راستای مسئولیتهای اجتماعی که ایرانسل همواره به آن پایبند بوده، ارائه شده، از این رو ایرانسل پیشنهاد کرده که مشترکان خطوط دائمی با پیوستن به کمپین عدم استفاده از صورتحسابهای کاغذی از راهکارهای متنوع و نوین دیجیتال بهره بگیرند و از این طریق سهمی در جلوگیری از قطع بیرویه درختان داشته باشند.
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این نیز برای دریافت صورتحسابهای خلاصه یا کامل مشترکان خود مسیرهای جایگزین استفاده از نرم افزار کاربردی و نسخه وب «ایرانسل من»، پست الکترونیکی و پیامک را معرفی کرده است. همچنین مشترکان خطوط دائمی میتوانند با وارد کردن کد دستوری #۲*۱*۵۵۵* از میزان بدهی خود مطلع شوند.
مشترکان سیمکارتهای دائمی ایرانسل که تا پیش از این نسخه کاغذی صورتحساب خود را دریافت میکردند میتوانند با مراجعه به نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» دریافت صورتحساب کاغذی را لغو و یا با ارسال عدد ۱ به ۲۴۶۵ انصراف خود را از دریافت صورتحسابکاغذی اعلام کنند.
مشترکان خطوط دائمی ایرانسل با مشارکت در این طرح علاوه بر جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع بیرویه درختان از ۲ گیگا بایت اینترنت با ترافیک رایگان یک ماهه بهرهمند میشوند.
ایرانسل در راستای کسب رضایت مشترکان دائمی خود پیش از این در تیرماه سال جاری تعرفه مکالمه سیم کارتهای دائمی خود بهازای هر دقیقه ۳۳۳ ریال کاهش داده بود.