صفحه اصلی / خادم: برخی دنبال تنگ‌تر کردن حلقه خودی‌ها هستند

خادم: برخی دنبال تنگ‌تر کردن حلقه خودی‌ها هستند

برادر رسول خادم با اشاره به اظهارات رییس مستعفی فدراسیون کشتی می‌گوید، رسول اصرار و یا حتی پیشنهادی برای رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نداشته است. او از کسانی که از اظهارات او تفاسیر ناپخته داشته‌اند، گلایه کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، امیررضا خادم، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های اخیر کشتی ایران با حمایت از رسول خادم گفت: هرچه دو بیانیه اخیر رسول را می‌خوانم مطلبی دال بر این که ایشان اصرار و یا حتی پیشنهادی برای رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی داشته باشد نمی‌بینم! جای تامل و تعجب بسیار دارد که چطور بعضی افراد، بدون بررسی اصل خبر و در اظهاراتی که شاید از پختگی لازم برخوردار نباشد، موضوع را تفسیر به رای نموده و به راحتی سرمایه های ملی کشور را به زیر سوال می‌برند!.
وی افزود: بنده به عنوان فردی که روزگار جوانی‌اش را در میادین ورزشی در مسیر کسب افتخاراتی هرچند ناچیز و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورش سپری کرده و امروز هم در عرضه مدیریت کلان ورزش کشور فعالیت می‌کند، عمیقاً متاسفم که در آستانه ۴٠ سالگی انقلاب و علیرغم سیاست کلی نظام  مبتنی بر "جذب حداکثری" و "دفع حداقلی"، کماکان شاهد برخی رفتارها و اقدامات سلبی و قهری هستیم که با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون و ایجاد محدودیت‌های اجتماعی، اسباب تنگ‌تر شدن روز افزون حلقه خودی‌ها و تبدیل کردن بخش عمده‌ای از خواص و متخصصان حوزه‌های گوناگون کشور به غیرخودی را فراهم نموده‌اند!
معاون وزیر ورزش تاکید کرد: شجریان‌ها، کیارستمی‌ها، فرهادی‌ها و… و حتی برخی فعالان سیاسی و مسوولان رده‌های مختلف در طول ۴٠ سال گذشته، بخشی از این خبرگان هستند که قطعاً خروج تحمیلی آنان از جمع خودی‌ها، نه تنها هیچ ثمره ای برای کشور در بر نخواهد داشت، بلکه زمینه‌ای است برای ایجاد شکاف میان اقشار مختلف جامعه و سوءاستفاده معاندین از این فرصت. مخلص کلام، بزرگواران و دوستداران واقعی کشور، بیائید از ابزارهای قدرتمندی که به واسطه همین نظام به دست آورده‌ایم در مسیر فراهم آوردن ضروری ترین نیاز امروز جامعه ایرانی یعنی اتحاد و همدلی و افزایش نشاط اجتماعی استفاده نموده و نگذاریم با رفتارهای مخرب و حذفی، حلقه دوستان و خودی ها هر روز تنگ تر از پیش شده و درنتیجه این رویکرد، افتراق و شکاف قلبی و عقلی میان اقشار مختلف جامعه فراهم شود.
خادم در پایان افزود: امیدوارم برادر عزیزم رسول "خادم" ملت نیز به خانه خود بازگردد و با همت و حمایت همه جانبه‌ی مسوولان در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه دیپلماسی خارجی بتوان با درایت و تدبیر و در عین حفظ اصول و سیاست‌های کلی کشور، تبعات شیوه فعلی مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی ورزش را مدیریت کرده و به حداقل ممکن کاهش داد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.