صفحه اصلی / مودم رومیزی زایکسل ۴۵۰۶ به همراه سیم کارت و ۱۳۰ گیگ اینترنت سه ماهه با ۳۳درصد تخفیف

مودم رومیزی زایکسل ۴۵۰۶ به همراه سیم کارت و ۱۳۰ گیگ اینترنت سه ماهه با ۳۳درصد تخفیف

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تخفیفان، مودم رومیزی زایکسل ۴۵۰۶ به همراه سیم کارت و ۱۳۰ گیگ اینترنت سه ماهه + ۹% تخفیف  تنها با پرداخت ۴۳۶۰۰۰ تومان اما به ارزش ۶۴۸۵۵۰۰ تومان(۳۳درصد تخفیف)
شاتل موبایل به عنوان عضو جدید خانواده بزرگ شاتل با هدف ایجاد همگرایی بین خدمات ثابت و سیار و ارایه خدمات نوین ارتباطی در قالب نسل جدید اپراتور همراه به بازار آمده است . این اپراتور با ارایه اینترنت پرسرعت و به روز ترین فناوری های اینترنت همراه ، نظیر انتقال مانده دیتا از دوره پیشین ، تعرفه ویژه مصرف آزاد و همچنین خدمات محتوایی ، تجربه بی نظیری از شبکه موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد .
ویژگی های مودم رومیزی زایکسل ۴۵۰۶:
مودم رومیزی شاتل موبایل مدل زایکسل ۴۵۰۶ یکی از جدیدترین، زیباترین و پیش‌رفته‌ترین مودم‌های جهان است که در ایران به طور انحصاری توسط شاتل موبایل و به همراه سیمکارت‌های این برند در اختیار مشتریان قرار گرفته است
. این مودم با آنتن‌دهی فوق‌العاده خود، دارای قابلیت پشتیبانی از اتصال وایرلس ۳۲ نفر به صورت هم‌زمان است.
طراحی بی‌نظیر این مودم که برنده جایزه بین‌المللی طراحی نیز شده و مورد تحسین مجله معروف ELLE نیز قرار گرفته است، فضای زیبای خانه و محل کار شما را چشم‌نوازتر و فن‌آورانه‌تر خواهد کرد.
توا نمندی فوق‌العاده این مودم در ارسال قدرت‌ مند امواج دریافتی اینترنت به نقاط مختلف ساختمان محل سکونت و کار شما، دسترسی آسان و پرسرعت به اینترنت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مودم تکنولوژی‌های ۲G، ۳G، ۴G، TDD-LTE را پشتیبانی می‌کند
استفاده از این مودم ها تنها با سیم کارت های شاتل موبایل مقدور است.

https://goo.gl/GV5yx8

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.