صفحه اصلی / تبلیغات رایگان در صدا و سیما برای کارآفرینان

تبلیغات رایگان در صدا و سیما برای کارآفرینان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی شبکه‌ ایران کالا برای تبلیغات کارآفرینان به صورت رایگان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، محمود نوابی – رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان – در سومین جشنواره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان، اظهار کرد: این سازمان در حوزه‌ جمع‌آوری قاچاق، عملکرد قابل دفاعی دارد، اولویت ما در کشور جمع آوری کالای قاچاق در سطح عرضه است که از دسترسی مصرف کننده به کالای بی‌هویت جلوگیری می‌کند و زمینه را برای ورود تولید داخلی در کشور فراهم می‌کند.
وی با اشاره به این‌که آمار متقاضیان در هفدهمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور نسبت به سال‌های گذشته ۲۵ برابر رشد داشته است، گفت: این آمار در حوزه‌ی منتخبین ۲۲ برابر افزایش یافته و آذربایجان شرقی نیز در همایش داوطلبانه ارزیابی بنگاه های اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.
نوابی با تاکید بر این‌که حقوق شهروندی جزوی از حقوق مصرف کنندگان است، گفت: تولیدکنندگان خود نیز مصرف کننده هستند و تولید و مصرف از یکدیگر جدایی ناپذیرند، تولید کننده و سرمایه گذار باید مورد احترام قرار گیرد، سرمایه گذاران انسان های شریفی هستند باید شان ویژه‌ای برای این افراد قائل شویم به عنوان مثال اگر به سازمانی مراجعه کنند، کسی حق ندارد آن‌ها را پشت در نگه دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از تبلیغات اغوا کننده در کشور، اظهار کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی تبلیغات اغواکننده‌ای انجام می‌دهد در حالی که تبلیغات نباید موجب گمراهی مردم باشد یا بنرهایی که در فضای شهری نصب می‌شود باید اصلاح و ارزان ارائه شوند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان این‌که ماده ی شش قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد غفلت قرار گرفته است، اظهار کرد: امسال طبق دستور وزیر کشور در تمامی استان‌ها، رتبه‌ی دستگاه‌های برتر اجرایی و دولتی و غیر دولتی به مردم اعلام خواهد شد و فرآیند کاری آن‌ها به صورت شفاف مشخص می‌شود و طبق این ماده تکریم ارباب رجوع باید بیشتر از گذشته مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.