صفحه اصلی / سرمایه انسانی اصلی ترین رکن مدیریتی هر سازمانی است

سرمایه انسانی اصلی ترین رکن مدیریتی هر سازمانی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مهدی قدمی روز سه شنبه در شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان زنجان فضای تعامل و همکاری موجود در میان مدیران این استان را ارزشمند خواند و ثمره این تعامل را هم افزایی بیشتر در عملکرد آنان برشمرد.
وی یادآورشد: امیدواریم با چنین هم افزایی بتوان در سال مزین به نام تولید و اشتغال، گام های خوبی در این زمینه ها و بهبود معیشت مردم برداشت.
قدمی اظهار کرد: برای رسیدن به چنین شرایطی باید تمرکز ویژه ای بر روی جذب سرمایه گذاری خارجی داشت و تاکنون اقداماتی در این زمینه آغاز شده است و امید می رود به شکل مطلوبتری پیش برود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی همواره بر لزوم تعامل، کمک و مساعدت با مردم تاکید دارد و انتظار می رود مدیران و کارکنان دستگاه هایی که ارتباط مستقیمی با مردم دارند، تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه به اقدامات انجام شده برای اصلاح فرایندهای اداری و افزایش بهره وری در این اداره کل اشاره کرد و از ابلاغ سیستم های طراحی شده به واحدهای مالی تمام دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
ابوالفضل عباسچیان خاطرنشان کرد: در این سیستم ها تمام فرایندهای اداری، نواقص، قوانین زاید و اضافی شناسایی و اصلاح شد و سیستم ارتقای شغلی کارکنان در مسیر اجرا و دستور کار قرار گرفت.
وی به اجرای ۲ طرح ملی در استان زنجان در قالب پنجره واحد و نقشه راه سرمایه گذاری به شکل آزمایشی در این استان اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد این اداره کل متاثر از عملکرد تک تک دستگاه های اجرایی است و از همین رو اقدامات بسیاری برای بهبود فرآیندهای اداری این دستگاه ها انجام شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.