صفحه اصلی / سرانه ورزش برای هر شهروند تهرانی ۷۵سانتی متر مربع است

سرانه ورزش برای هر شهروند تهرانی ۷۵سانتی متر مربع است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، شیما سادات مصطفوی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر یک هزار و ۲۸۳ بوستان ورزشی در سطح پایتخت میزبان فعالیت روزانه صبح و عصر خانواده ها تهرانی است.
وی با بیان اینکه میزان استقبال خانواده ها به ورزش همگانی به میزان مطلوب خود نزدیک می شود گفت: روزانه افزون بر ۲۰۰هزار نفر در فضای سبز بوستان ها با هماهنگی هیات همگانی استان مشغول فعالیت هستند.
دبیر هیات ورزش همگانی استان تهران با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی می تواند به سلامتی جامعه کمک کند، خاطر نشان کرد: بیشترین علاقه مندان به ورزش در سطح استان را زنان تشکیل می دهند چرا که این موضوع تشویق خانواده ها به ورزش همگانی را در بردارد.
مصطفوی پور تاکید کرد: میزان سرانه ورزشی در جهان برای هر فرد یک متر و ۵۰ سانتی متر مربع است.
دبیر هیات همگانی استان تهران از آغاز برنامه های دهه کرامت استان برای زنان ورزشکار خبرداد و گفت: هفت برنامه خانوادگی صبحگاهی و پیاده روی از عصر امروز برای زنان ورزشکار در سطح بوستانهای پایتخت در دهه کرامت (سوم تا۱۳مرداد ماه) در نظرگرفته شده است.
به گفته وی در این برنامه ها افزون بر چهار هزار زن به ورزش همگانی و خانوادگی فعالیت خواهند داشت.
مصطفوی پور به ورزشکاران سازمان یافته (بیمه شده ورزشی) این هیات اشاره کرد و افزود: افزون بر ۶۰ هزار نفر در سال گذشته ساماندهی شدند که این میزان در سالجاری ۲۰درصد رشد خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.