صفحه اصلی / نفت ایران همیشه مشتری دارد

نفت ایران همیشه مشتری دارد

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به اینکه نفت همیشه مشتری دارد، گفت: ایران هنوز به استفاده از راه‌های خلاقانه برای فروش نفت نیاز پیدا نکرده است. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، امیرحسین زمانی‌نیا امروز (شنبه، ۱۲ اسفندماه) در حاشیه دومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی صنعت حفاری ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ماندن یا نماندن شرکت‌های خارجی در صورت تعلیق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از سوی رئیس جمهوری آمریکا گفت: شرکت‌های خارجی می‌گویند می‌مانند، اما اگر برجام برای ایران منافع اقتصادی نداشته باشد و دوباره با مشکلات پیشین روبه‌رو شویم، دلایل قانع‌کننده‌ای برای ماندن در برجام نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه «باید صبر کرد»، افزود: همه چیز به ماندن یا از بین رفتن برجام ختم نمی‌شود و امکان دارد تحولات دیگری نیز در پیش باشد.
معاون وزیر نفت درباره تولید و صادرات نفت ایران، تولید روزانه کنونی نفت را حدود ۴ میلیون بشکه و صادرات نفت و میعانات گازی را حدود ۲,۶ میلیون بشکه اعلام کرد.
زمانی نیا در پاسخ به پرسشی درباره تقاضا برای نفت خام ایران گفت: نفت همیشه مشتری دارد، اما باید گفت ایران هنوز به استفاده از راه‌های خلاقانه برای فروش نفت نیاز پیدا نکرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.