صفحه اصلی / بلیت‌های ورزشگاه آزادی تمام شد

بلیت‌های ورزشگاه آزادی تمام شد

 رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ،گفت: بلیت فروش بازی شهرآورد در ورزشگاه آزادی پایان یافت و دیگر هیچ بلیتی برای عرضه به هواداران در این محل وجود ندارد از این رو از کسانی که بلیت ندارند درخواست می کنیم که از آمدن به ورزشگاه خودداری کنند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا از ورزشگاه آزادی،سعید فتاحی حدود ۴ ساعت مانده به آغاز شهرآورد ۸۶ در گفت و گویی با اشاره به اینکه تنها ۷ تا ۸ هزار صندلی دیگر در ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر باقی مانده است گفت: این صندلی ها هم متعلق به کسانی است که بلیت این بازی را از قبل خریداری کرده اند.
فتاحی افزود: فقط کسانی اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت که بلیت داشته باشند ازاین رو و برای جلوگیری از هرگونه بی نظمی استدعا می کنم از علاقمندان به فوتبال کسانی که بلیت ندارند به این محل نیایند و بازی را از منزل و از تلویزیون تماشا کنند.
وی درپاسخ به این سئوال که چرا همچنان در اطراف ورزشگاه بازار سیاه بلیت فروشی داغ است،افزود: اینکه بازار سیاه بلیت فروشی از سوی برخی افراد سودجو به خصوص برای این دیدار حساس در بیرون ورزشگاه شکل گیرد یک امر طبیعی است با این حال در صدد شناسایی و معرفی اخلالگران به نیروهای انتظامی مستقر درمحل هستیم.
به گفته رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال شب گذشته ۳ نفر از اخلال گران و راه اندازان بازار سیاه بلیت فروشی دستگیر و تحویل مقام های انتظامی شدند این درحالی است که نیروهای انتظامی صبح امروز (پنجشنبه) نیز ۴ نفر دیگر از این برهم زنندگان نظم عمومی که از این فرصت استفاده و بازار سیاه راه اندازی کردند را دستگیر کرده اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.