صفحه اصلی / عقب‌ماندگی توسعه شهری رشت با سوء مدیریت ۱۰ ساله

عقب‌ماندگی توسعه شهری رشت با سوء مدیریت ۱۰ ساله

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری رشت در طی ده سال اخیر در سنگلاخی از بی مدیریتی‌ها سیر کرد و موجب شد تا در بسیاری از عرصه‌ها شهروندان از توسعه عقب بمانند.
به گزارش کسب و کار نیوز، جبار کوچکی نژاد صبح امروز در کمیته توسعه شهر رشت در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به ضعف مدیریتی شهرداری رشت در دهه اخیر اظهار کرد: ۱۰ سال شهر رشت مدیریت نداشت که یا شهردار آن با حکم شورا شهردار بود و یا از سوی استانداری شورای شهر رشت منحل شد.
وی با اشاره به عقب ماندن در توسعه شهری افزود: شهرداری رشت در ۱۰ سال اخیر در سنگلاخی از بی مدیریتی‌ها سیر کرد و موجب شد تا در بسیاری از عرصه‌ها شهروندان از توسعه عقب بمانند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید تغییری در سطح آب رودخانه‌های رشت ایجاد شود گفت: ما از مدت‌ها پیش دنبال ساماندهی رودخانه‌ها هستیم اما اگر بخواهد آب ازآنچه که هست تغییر کند باید در تابستان در آن قدم زد.
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان بر مدیریت واحد شهری برای رفع معضلات شهری تأکید کرد و افزود: همه باید کمک کنند تا مشکلات شهر رشت حل و شهروندان از توسعه شهری برخوردار شوند.
کوچکی نژاد با اشاره به مشکلات حوزه ترافیک شهری رشت گفت: هنوز مشخص نیست که این شهر برای بحران ترافیک و بن‌بستی که امروزه شاهد آن هستیم به کدام صنعت حمل‌ونقل زیرزمینی، روی زمینی و یا هوایی نیازمند است.
وی با بیان اینکه یک‌سوم مردم گیلان در رشت زندگی می‌کنند گفت: باید با آرامش و تدبیر مشکلات را حل کرد ترافیک در شهرهای بزرگ دنیا با به‌کارگیری دستگاه‌های حمل‌ونقل ریلی حل می‌شود و در شورای عالی ترافیک برای رشت هیچ‌گونه راهکاری برای حل مشکلات حمل‌ونقل دیده نشده است.
نماینده مردم رشت گفت: نام رشت در دنیا شنیده می‌شود اما ضعف مدیریتی و بی‌صاحبی ۱۰ ساله در شهر باعث شده تا این شهر از سایر شهرها عقب بماند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.