صفحه اصلی / آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گزارشی از نحوه برگزاری جشن نیکوکاری در سال جاری ارائه داد.
به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان ضمن گرامیداشت هفتهٔ احسان و نیکوکاری و قدردانی از تعامل و همدلی مردم و سازمان‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی گفت:: هدف از برگزاری جشن ملی نیکوکاری فراهم آوردن شرایط مناسب برای نیازمندان به‌ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو است که طی سه روز هم‌زمان با کشور در سراسر گیلان نیز برگزار می‌شود.
با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها و جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
زاده تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" در آستانه سال نو باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود و وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری محله در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی مشارکت می‌کنند.
وی بابیان اینکه امسال ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری برای توزیع در سطح مدارس گیلان پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس از طریق این پاکت‌های نیکوکاری، توسط مدیران صرف دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدارس می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان همچنین به برپایی ۹۰ پایگاه ثابت و ۵۰ سیار در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این پایگاه‌ها به نیازمندان اهدا کنند.
جواد زاده با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست گیلان در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با مشارکت سازمان‌ها، نهادها و همچنین همدلی بیش‌ازپیش خیران و مردم، شاهد افزایش ۵۰ درصدی کمک‌ها باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.