صفحه اصلی / برترین‌های پژوهش فرهنگی معرفی شدند

برترین‌های پژوهش فرهنگی معرفی شدند

برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی با حضور معاون امور فرهنگی این وزارتخانه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، در این مراسم که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (۸ اسفندماه) با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلگی رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مسئولان این پژوهشگاه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر معرفی شدند:
در بخش ایده برتر: طرح پژوهشی پایگاه فرهنگ و هنر مازندران به عنوان طرح برتر معرفی شد.
در بخش پژوهش‌های بنیادی: طرح تأثیر فضای محیطی بر تحولات فرهنگی؛ مورد ایران پساجنگ اثر مرتضی مردی‌ها و همچنین کتاب دوجلدی «چشم‌اندازهای فرهنگ معاصر ایران» اثر نعمت‌الله فاضلی مشترکاً به عنوان برگزیده معرفی شدند.
در این بخش همچنین تحلیل محتوای کتاب‌های کودکان و نوجوانان به زبان کردی از ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ اثر جبار اسلامی‌پور و فرزانه فدوی شایسته تقدیر معرفی شد.
در بخش پژوهش‌های کاربردی: کتاب «طرحی برای نظارت بر ممیزی کتاب در ایران» نوشته محمد رضایی به عنوان پژوهش برتر معرفی شد.
در این بخش همچنین کتاب «تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی» در شهرستان کرمانشاه و ارائه الگویی برای توسعه آن، تألیف مشترک نادر نادری، نعمت‌الله شیری، شهناز فتاحی و خانم خوش‌مرام، شایسته تقدیر شناخته شد.
در این مراسم همچنین سه کتاب ترجمه شده توسط علی پاپلی یزدی، محسن ملکی و سجاد علیزاده شایسته تقدیر شناخته شدند.
در معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین نظام بهرامی کمیل، احسان فدایی و غلامرضا خوش‌اقبال به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.