صفحه اصلی / حمایت از استارتاپهای گردشگری

حمایت از استارتاپهای گردشگری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با استاندار تهران خواستار حمایت از اجرای طرح‌های استارتاپی در حوزه گردشگری و عرضه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی شد.
مجید مهدوی گفت: بخشی از مشکلات در حوزه صنایع دستی و گردشگری عرضه محصولات است که با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد استارات آپ‌های خلاق، عرضه محصولات برای گردشگران داخلی و خارجی و حتی بازارهای دور دست اروپایی فراهم می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اظهار اینکه: رشد تلکنولوژی موجب می‌شود تا شکل سنتی عرضه خدمات سفر در چند سال آینده دست خوش تغییرات قرار گیرد افزود: در ابتدای سال جدید کارگاه‌های آشناسازی با ساختار و مزایای طرح‌های استارتاپی برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می‌شود.
وی افزود: ما باید به هنرمندان صنایع دستی نرم افزارهایی را معرفی کنیم تا به راحتی محصولات خود را بدون واسطه بازاریابی کنند و عرضه کنند که در نهایت رضایت خریدار و هنرمند حاصل می‌شود.
مهدوی گفت: به زودی با فراخوان عمومی از افراد خلاق در حوزه استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی دعوت می‌شود تا طرح‌های خود را برای بررسی به استان تهران ارائه دهند و این قول را می‌دهیم با تمام توان از این طرح‌ها حمایت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.