صفحه اصلی / نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید با قاچاقچیان مواد مخدر در خاش

نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید با قاچاقچیان مواد مخدر در خاش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و هامون با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می‌کرد، شناسایی شد.
وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در محورهای فرعی شهرستان "خاش"، گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
سردار قنبری با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ۵۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان چابهار گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی ۴۹ کیلوگرم حشیش و ۲۵ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه کامیون که به صورت ماهرانه‌ای در داخل بار این خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان، اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.