چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / مسئولان در برابر دشمنان انقلاب، با صلابت بایستند

مسئولان در برابر دشمنان انقلاب، با صلابت بایستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «سیدرضا موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: در هفته پیش رو مناسبت‌های مختلف در تقویم کشور ثبت شده است که می‌توان به ۲۵ ذی‌القعده روز دحو الارض اشاره کرد. افرادی می‌توانند قادر به درک این روز باشند که از توفیقات الهی خاص بسیاری برخوردار خواهند شد.
وی افزود: مناسبت‌های دیگر شامل روز جهانی مساجد، سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) است که باید الگوی زندگی این دو بزرگوار در همه ابعاد زندگی ما قرار گیرد، به خصوص در امر ازدواج تا جوانان با آسودگی و سادگی راهی خانه بخت شوند و از حالت تجرد خارج و دامن‌شان از گناه حفظ کنند.
امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری مطالبی را ارائه کردند که لازم است دولتمردان به این نکات توجه داشته باشند.
موسوی گفت: پرداختن به مشکلات مردم، پرداختن به مسائل داخلی، معیشت و اقتصاد، تعامل گسترده با دنیا و صلابت در برابر سلطه‌طلب، سه مطلب مهم عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری است که باید دولت در طول چهار سال مسئولیت بدان توجه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولان کشور در عین صمیمت با ملت و داشتن پشتکار در برطرف کردن مشکلات، در برابر دشمنان انقلاب نیز با صلابت بایستند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.