صفحه اصلی / طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان

طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از افتتاح ۱۱۴ طرح گردشگری در حال ساخت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ۲۰۰ طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز، رضا علیزاده در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد صنعت گردشگری را چشم اندازی برای تحول همه جانبه و پیشرفت روز افزون دانست و گفت: هم اکنون وضعیت این صنعت در گیلان با تعامل بخش دولتی و خصوصی وضعیت مطلوبی را طی می‌کند.
وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در حوزه گردشگری، به جایگاه ممتاز این استان در سالهای اخیر اشاره کرد و توسعه اقتصادی را در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالان این صنعت خواند.
این مسئول به بیان مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاری گردشگری استان پرداخت و خواستار رفع مشکلات موجود تا رسیدن به بالندگی اقتصادی گیلان شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به تعدد پروژه‌های گردشگری در گیلان؛ گفت :۱۱۴ طرح گردشگری در دست ساخت است افتتاح این طرح‌ها اشتغالزایی، رونق اقتصادی و توسعه گردشگری را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ طرح متقاضی اخذ تسهیلات در حوزه گردشگری استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح‌ها که مطالعات آن صورت گرفته، در سایه هم افزایی و تعاملات دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.
در ادامه این نشست بیش از ده پروژه گردشگری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صاحبان این طرح‌ها به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که شامل ۵ هتل ،۱ مجتمع خدمات گردشگری ،۱ طرح بومگردی بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.