چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / رشد ۲۷ درصدی شاخص بورس در سالجاری

رشد ۲۷ درصدی شاخص بورس در سالجاری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، از ابتدای امسال تا کنون شاخص کل بورس با ۲۷.۱ درصد افزایش مواجه شده است.
در هفته‌ای که گذشت حجم معاملات بورس ۵۹۴۰ میلیون سهم و ارزش آن ۱۱,۱۸۸ میلیارد ریال بوده است که حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۸۱ و ۹۰ درصد افزایش داشته است و ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۳,۹۱۱,۵۳۲ میلیارد ریال رسید که ۰.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
همچنین صنعت «سرمایه گذاری‌ها» با ۴۰ درصد در حالی در هفته گذشته بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد که صنعت «محصولات چوبی» با بازدهی ۴۰.۶ درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت «زراعت و خدمات وابسته» با افت ۱۱.۸ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.
این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۹۸۱۵۷ واحد رسید که ۱۹۱ واحد کاهش داشته است. ضمن اینکه از ابتدای امسال تا کنون شاخص کل بورس با ۲۷.۱ درصد افزایش به رقم ۹۸۱۵۷ واحد رسیده و شاخص کل هم وزن نیز با ۱۲ درصد افزایش، عدد ۱۷۶۱۵ واحد را تجربه کرده است.
همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس توکیو با رشد ۳.۹ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس توکیو با رشد ۹.۳ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس دبی با افت ۱.۵ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.