اولین همایش سامان بخشی به تبلیغات محیطی در جزیره کیش با حضور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و مدیران شرکتهای تبلیغاتی فعال جزیره برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این نشست با حضور دکتر محمد رضا محمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و مدیران بیش از ۲۰ شرکت تبلیغاتی فعال در کیش با هدف هم اندیشی، هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بهبود شرایط موجود تبلیغات محیطی جزیره برگزار شد.
دکتر محمدی در این نشست با بیان اینکه موضوع سیما و منظر شهری تأثیر شگرفی بر بهبود زندگی و روحیه همگان دارد، افزود: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش این است که فرهنگ شهرنشینی جزیره کیش نیز باید همچون موارد دیگر الگویی مناسب برای سایر شهرهای کشور باشد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تبلیغات کارآمد و مؤثری در کیش وجود ندارد، اظهار داشت: جزیره کیش در این عرصه کم وسعت به نسبت شهرهای بزرگ کشور، از ظرفیتهای تبلیغاتی زیادی بهره مند است.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه در سرزمین اصلی از روشهای نوین و متعددی در تبلیغات محیطی انجام میشود: گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز تردد افراد مؤثر در حوزه صنعت و تجارت بیش از زمانهای دیگر است، تبلیغات میتواند نقش مهمی در جذب این افراد به جزیره کیش و همچنین برندینگ کیش که از با جدیت به دنبال آن هستیم، ایفا کند.
وی مشکلات مالی را یکی از مشکلات موجود در شرایط امروز کیش خواند و افزود: با توجه به گردش مالی ضعیف در جزیره، باید با هم افزایی، همفکری و استفاده از روشهای مالی جدید راهی برای عبور از شرایط مالی سنتی یافت.
دکتر محمدی با بیان اینکه ایجاد تحول یکی از اهداف مهم تیم مدیریتی جدید جزیره است، تصریح کرد: برای این تحول و نوگرایی باید از همفکری نهادهای مدنی، مردمی و فعالان اقتصادی کمک گرفت و به توقعات متقابل، پاسخ مثبت و عملی داد.
وی در ادامه گفت: در این راستا باید ظرفیتهای بومی و داخلی جزیره را احیا و تقویت کرد.
وی از ایجاد کنسرسیوم و ایجاد اتاق فکر به عنوان مدلهایی برای استفاده از ظرفیتهای موجود در جزیره نام برد و گفت: فعالیتهای تبلیغاتی در جزیره نیازمند طرح جامع و کلان است و برای تدوین این طرح میتوان از برگزاری فراخوان و مسابقه بین شرکتهای تبلیغانی، آنالیز و پردازش آنها بهره جست.
شایان ذکر است، توجه به شایسته سالاری، شناسایی ظرفیتهای مجموعههای تبلیغاتی در جزیره، درجه بندی و ارائه بستههای مختلف در حوزه برنامه ریزی بر اسای توانمندیهای شرکتهای تبلیغاتی، ارتباط شرکتهای تبلیغاتی با یکدیگر، اصلاح جانمایی تابلوهای تبلیغات شهری، اجرای پروژههای بزرگ تبلیغاتی به صورت مشترک توسط شرکتهای تبلیغاتی فعال در جزیره و استاندارد سازی تبلیغات از جمله مواردی است که از سوی مدیران شرکتهای تبلیغاتی در این نشست عنوان شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این نشست با حضور دکتر محمد رضا محمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و مدیران بیش از ۲۰ شرکت تبلیغاتی فعال در کیش با هدف هم اندیشی، هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بهبود شرایط موجود تبلیغات محیطی جزیره برگزار شد.
دکتر محمدی در این نشست با بیان اینکه موضوع سیما و منظر شهری تأثیر شگرفی بر بهبود زندگی و روحیه همگان دارد، افزود: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش این است که فرهنگ شهرنشینی جزیره کیش نیز باید همچون موارد دیگر الگویی مناسب برای سایر شهرهای کشور باشد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تبلیغات کارآمد و مؤثری در کیش وجود ندارد، اظهار داشت: جزیره کیش در این عرصه کم وسعت به نسبت شهرهای بزرگ کشور، از ظرفیتهای تبلیغاتی زیادی بهره مند است.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه در سرزمین اصلی از روشهای نوین و متعددی در تبلیغات محیطی انجام میشود: گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز تردد افراد مؤثر در حوزه صنعت و تجارت بیش از زمانهای دیگر است، تبلیغات میتواند نقش مهمی در جذب این افراد به جزیره کیش و همچنین برندینگ کیش که از با جدیت به دنبال آن هستیم، ایفا کند.
وی مشکلات مالی را یکی از مشکلات موجود در شرایط امروز کیش خواند و افزود: با توجه به گردش مالی ضعیف در جزیره، باید با هم افزایی، همفکری و استفاده از روشهای مالی جدید راهی برای عبور از شرایط مالی سنتی یافت.
دکتر محمدی با بیان اینکه ایجاد تحول یکی از اهداف مهم تیم مدیریتی جدید جزیره است، تصریح کرد: برای این تحول و نوگرایی باید از همفکری نهادهای مدنی، مردمی و فعالان اقتصادی کمک گرفت و به توقعات متقابل، پاسخ مثبت و عملی داد.
وی در ادامه گفت: در این راستا باید ظرفیتهای بومی و داخلی جزیره را احیا و تقویت کرد.
وی از ایجاد کنسرسیوم و ایجاد اتاق فکر به عنوان مدلهایی برای استفاده از ظرفیتهای موجود در جزیره نام برد و گفت: فعالیتهای تبلیغاتی در جزیره نیازمند طرح جامع و کلان است و برای تدوین این طرح میتوان از برگزاری فراخوان و مسابقه بین شرکتهای تبلیغانی، آنالیز و پردازش آنها بهره جست.
شایان ذکر است، توجه به شایسته سالاری، شناسایی ظرفیتهای مجموعههای تبلیغاتی در جزیره، درجه بندی و ارائه بستههای مختلف در حوزه برنامه ریزی بر اسای توانمندیهای شرکتهای تبلیغاتی، ارتباط شرکتهای تبلیغاتی با یکدیگر، اصلاح جانمایی تابلوهای تبلیغات شهری، اجرای پروژههای بزرگ تبلیغاتی به صورت مشترک توسط شرکتهای تبلیغاتی فعال در جزیره و استاندارد سازی تبلیغات از جمله مواردی است که از سوی مدیران شرکتهای تبلیغاتی در این نشست عنوان شد.