صفحه اصلی / باید بیشترین رفاه را برای مردم به وجود آوریم

باید بیشترین رفاه را برای مردم به وجود آوریم

استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید بیشترین رفاه را برای مردم به وجود آوریم، گفت: باید در زمینه نرخ ارزاق مورد نیاز مردم ورود کنیم و اجازه ندهیم برخی به بهانه گرانی مشکلاتی را به وجود بیاورند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت یکشنبه ۱۰ دی در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، با بیان اینکه مشکلات موجود به بهانه گرانی است، اظهار کرد: حرف کسانی‌که حق است را می‌شنویم البته برخی، موج سواری می‌کنند اما باید کار خود را برای نظارت و تنظیم بازار انجام دهیم.
وی خطاب به مدیران تعزیرات، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اصناف خاطرنشان کرد: گشت‌های سیار دستگاه‌های نظارتی از امروز در بازار فعال‌تر باشند و هر روز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به بنده گزارش دهد.
نیک‌بخت با تأکید براینکه هیچ مدیری در شرایط فعلی حق خروج از استان را بدون هماهنگی با شخص بنده ندارد، یادآور شد: تعزیرات باید هرچه سریع‌تر تیمی را تشکیل دهد و در شهر و بازار ورود کند نه اینکه پا روی پا بیندازد تا پرونده‌ای به تعزیرات برسد.
وی با اشاره به اینکه این نظارت باید ادامه داشته و موردی نباشد به طوری که باید از تمام کالاها و فروشگاه‌ها سرکشی شود، افزود: جهادکشاورزی سهمیه تخم‌مرغ استان را پیگیری کند به طوری که پس از دریافت، دیگر بهانه‌ای برای گرانی تخم‌مرغ قابل‌قبول نیست.
استاندار همدان با بیان اینکه تعهد ۳۰ هزار تنی چغندرقند استان باید توسط کارخانه قند همدان خریداری شود، اظهار کرد: برای بازار شب عید نیز از هم‌اکنون برنامه‌ها را پیش ببرید البته میوه خوب خریداری شده است.
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.