صفحه اصلی / معامله ۴۵۳ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

معامله ۴۵۳ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بورس کالا, طی هفته منتهی به ۳ اسفند ماه، حدود ۴۵۳ هزار و ۱۳۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۱۶ هزار و ۲۴۱ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۸۴ هزار و ۴۵۱ تن فولاد، ۱۳ هزار و ۸۹۰ تن مس، یک هزار و ۶۷۰ تن آلومینیوم، ۵ هزار تن آهن اسنفجی، ۲۳۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰ دستگاه خودروی سراتو، یک هزار تن سیمان و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۱۸۴ هزار و ۲۷۶ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۷۲ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۶۷ هزار و ۵۰۴ تن قیر، ۳۷ هزار و ۶۳۳ تن مواد پلیمری، ۳۰ هزار و ۸۱۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۴۸۱ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۶۱۰ تن گوگرد، ۵۵۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۴۰۰ تن سلاپس واکس و همچنین یک هزار و ۲۸۸ تن روغن خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۰ هزار و ۶۰۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۶۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۶ هزار و ۴۰۰ تن گندم، ۱۰۲ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۷۵ تن شکر ،۱۰۰ تن روغن خام و ۳ هزار و ۹۲۷ تن ذرت مشاهده شد.
بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته شاهد معامله یک هزار و ۵ تن گوشت منجمد، ۵۰۰ تن قراضه فولادی، ۴۷۷ تن ضایعات فلزی و همچنین ۳۰ تن نخ پلی استر گرید WP بود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.